مراسم جشن عید نیمه شعبان در جمعیت هلال احمر برگزار شد

مراسم جشن نیمه شعبان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، در سالن آمفی تئاتر معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر برگزار شد

به گزارش شهروند آنلاین؛ مراسم جشن نیمه شعبان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج)، در سالن آمفی تئاتر معاونت بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر برگزار شد.

در آغاز این مراسم که به همت معاونت فرهنگی و امور آموزشی و پژوهشی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، برگزار شد، پیام حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین معزی به مناسب  فرارسیدن سالروز ولادت حضرت مهدی موعود (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف)  قرائت شد.

در ادامه این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، رئیس، دبیرکل،  مدیران ستادی و کارکنان این نهاد برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین محمد سعید بهمن پور به تبیین مساله فرجام بشریت و ویژگی‌های عصر ظهور پرداخت.

وی سخنان خود را با اشاره به آیات قرآن کریم در خصوص عصر ظهور آغاز کرد و به ایراد سخنرانی در خصوص مفهوم حکمرانی در آن دوران پرداخت.

حجت الاسلام والمسلمین محمد سعید بهمن پور با اشاره به این‌که صلح حقیقی در آن دوران ترسیم خواهد شد، خاطرنشان کرد:«تبلور عدالت، نوع‌دوستی، علم و اخلاق را در آن بشر تجربه خواهد کرد چرا که ظهور احیاء کتاب، سنت و حکمرانی معصوم است.»

وی در ادامه به این مساله نیز اشاره کرد که در عصر ظهور نعمت‌ها و برکات الهی افزون‌تر از هر دورانی خواهد بود. اجرای موسیقی از سوی گروه نجوا، شعر خوانی در مدح و ثنای حضرت مهدی موعود (عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) و همچنین مولودی خوانی مداح اهل بیت(علیهم السلام) از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

یادآور می‌شود در این مراسم به قید قرعه جوایزی به شرکت کنندگان تقدیم شد./پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.