آغاز روزشمار امدادونجات نوروزی هلال احمر

ظهر امروز جلسه هماهنگی طرح «امداد و نجات نوروزی» و طرح «خدمات بشردوستانه نوروزی» با حضور رئیس جمعیت، معاونین و مدیران عالی ستادی و مدیران عامل استانی از طریق ارتباط ویدیو کنفرانس ساختمان ستادی صلح با جمعیت‌های هلال احمر سراسر کشور، برگزار و وحید سلیمی‌به عنوان سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال احمر انتخاب شد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛کولیوند رئیس این جمعیت در جریان این جلسه مهم‌ترین نکات برگزاری طرح‌های نوروزی هلال احمر را مطرح کرد و تعدادی از حاضران گزارشی از برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ارائه کردند.

طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر همچون سال‌های گذشته از 24 اسفندماه آغاز و در 15 فروردین سال جدید به اتمام می‌رسد. در نوروز امسال سازمان امداد و نجات هلال احمر در جاده‌های کشور و ورودی شهرها با رشد 46 درصدی پایگاه‌ها و نیروهای امدادی در خدمت مردم است و یک هزار و 465 پایگاه ثابت و موقت آماده پاسخگویی به حوادث خواهند بود.

جوانان عضو هلال احمر نیز در نوروز 1402 طرح‌هایی آموزشی، فرهنگی و هنری مختلفی را برای همه رده‌های سنی از کودکان تا بزرگسالان تدارک دیده‌اند که مجموعه خدمات آن‌ها با نام «طرح بشردوستانه نوروزی» شناخته می‌شود./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.