پیکر ۴ قربانی انفجار تبریز به پزشکی قانونی منتقل شد

پزشکی قانونی اعلام کرد:

در پی انفجار یک واحد مسکونی در تبریز که منجر به تخریب ساختمان های مجاور نیز شد، تاکنون پیکر ۴ قربانی این حادثه به پزشکی قانونی منتقل شده است

به گزارش شهروند آنلاین؛سازمان پزشکی قانونی کشور اعلام کرد: در پی انفجار یک واحد مسکونی در تبریز که منجر به تخریب ساختمان های مجاور نیز شد، تاکنون پیکر ۴ قربانی این حادثه به پزشکی قانونی منتقل شده است.

پیکرهای منتقل شده متعلق به ۲ خانم و ۲ آقا است که برای طی مراحل شناسایی، تعیین علت فوت و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی تبریز منتقل شده اند.

دراین گزارش تاکید شده است که پس از شناسایی و تعیین علت فوت این قربانیان، پیکرها به خانواده های آنان تحویل و اخبار تکمیلی اطلاع رسانی خواهد شد.

با انجام مراحل شناسایی و تعیین هویت چهار قربانی حادثه انفجار تبریز، سه تن از این افراد شناسایی و اسامی آنان شامل: فهیمه جباری، محمود دلیری و غلامرضا دلیری است و هنوز مراحل شناسایی در خصوص نفر چهارم به اتمام نرسیده، اما به محض نهایی شدن، هویت وی نیز اعلام خواهد شد.

این حادثه حدود ۳ بامداد امروز در یک ساختمان مسکونی ۲ طبقه واقع در خیابان منظریه تبریز رخ داد،این حادثه منجر به تخریب و آسیب خانه های اطراف شده و عملیات برای جست و جوی محبوسین احتمالی در حال انجام است.

با تلاش آتش نشانان یک خانم از زیر آوار نجات یافته و در اختیار نیروهای اورژانس قرار گرفته است.دلیل انفجار هنوز مشخص نیست و عملیات آوار برداری و جست و جو ادامه و احتمال افزایش آمار تلفات جانی و مصدومان نیز وجود دارد./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.