سرمایه بزرگ هلال احمر از دید نماینده ولی فقیه در حج وزیارت

رئیس جمعیت هلال احمر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت درباره همکاری‌های مرکز پزشکی حج و زیارت در حج پیش رو به تبادل نظر پرداخت.

به گزارش شهروند آنلاین، پیرحسین کولیوند امروز در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالفتاح نواب با تشریح برنامه‌ریزی‌های مرکز پزشکی حج و زیارت در حج ۱۴۰۲ بر ادامه همکار‌ی‌های جمعیت هلال احمر با مجموعه حج و زیارت و خدمات‌رسانی به زائران حج ، عمره و اعتاب مقدسه تأکید کرد.

در این دیدار که دکتر سید علی مرعشی رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر نیز حضور داشت، حجت‌الاسلام و المسلمین نواب با اشاره به سابقه همکاری جمعیت هلال احمر با مجموعه حج و زیارت، لزوم مطالعه در خصوص نیاز‌های این مجموعه و زائران در سفر‌های زیارتی را یادآور شد.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت با اشاره به اینکه در حج پیش رو سرانه عوامل اعزامی به سرزمین وحی نسبت به داوطلب گذشته کاهش یافته است، بر لزوم برنامه‌ریزی مناسب برای استفاده از ظرفیت‌های موجود در کاروان‌ها و پزشکان و پرستارانی که در قالب زائر عازم سفر حج هستند، تاکید کرد.

او با اشاره به خدمات پزشکی و درمانی ارائه شده در حج، عمره و عتبات عالیات به زائران اظهار داشت: خدمتگزاری بهتر به ضیوف‌الرحمان و زائران حسینی و عقیله بنی هاشم، سرمایه بزرگی است که رضامندی بیشتر زائر و درخشندگی و رشد جمعیت با اخلاص و ایثارگر هلال احمر را درپی خواهد داشت./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.