قول کولیوند به خانواده هلال احمر

رئیس جمعیت هلال احمر در نشست وبیناری و صمیمانه با مدیران و کارکنان ستادی این جمعیت برای پیگیری تامین رفاه کارکنان و ترمیم حقوق و مزایای آنها قول پیگیری داد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر در نشست وبیناری با مدیران عامل استانی در ایام پایانی سال جاری، گفت: یکی از دغدغه‌های ما همیشه بحث حفظ حقوق و مزایای کارکنان جمعیت در سراسر کشور بوده است و تمام تلاش خودمان را برای ارتقا و ترمیم حقوق و مزایای آنها خواهیم داشت.

کولیوند در ادامه تاکید کرد: در زمینه تامین مسکن کارکنان به جد پیگیر هستیم و موافقت شورای عالی جمعیت هلال احمر در این خصوص اخذ شده است. مباحث رفاهی و مناسبتی رشد داشته و این رفاهیات شامل امدادگران نیز شده است، در صورتی که در گذشته این اتفاق نیفتاده بود.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: بر اساس آخرین آمار، تعداد داوطلبان ما به مرز یک میلیون نفر رسیده است. برای چهارشنبه‌سوری نیز اقدامات لازم برای حفظ سلامت مردم در شعبه‌های استانی انجام می‌شود.

گفتنی است، تخصیص فوق‌العاده عملیاتی به پرسنل استان‌های مرزی، پیگیری پرداخت سختی کار از مجلس، افزایش اعتبارات پشتیبانی، افزایش رفاهیات و حقوق پرسنل به نسبت تورم، مشخص کردن یک کارشناس املاک و مستغلات در هر شعبه، رسیدگی به بازگشت حق  بیمه کسر شده برای  بازنشستگی، تعیین تکلیف قراردادهای بیمه تکمیلی، چارت سازمانی برای مربیان آنست، ساخت یک ساختمان جدید برای جمعیت هلال‌احمر، رفع مشکل کمبود نیروی انسانی، تقویت اعتبارات پشتیبانی، تقویت اعتبارات برای خرید لجستیک، حل مشکل فرسودگی تجهیزات، تخصیص حق بدی آب و هوا برای برخی استان‌ها، تخصیص منابع برای استان‌هایی فاقد منابع داخلی، برقراری رفاهیات خانواده‌ها برای انجام مسافرت‌ها، نداشتن چارت سازمان برای مراکز علمی‌ – کاربردی، محدود بودن استفاده از کارت طلایی در بیمه تکمیلی از جمله موارد و درخواست‌های مطرح شده مدیران عامل استانی در این ویبنار بود.

علی درویش پور معاون حقوقی و امور استان‌های جمعیت هلال احمر هم در این نشست گفت: ۳ الی ۴ ماه گذشته رایزنی برای برخورداری از تسهیلات مسکن ملی انجام شده و درصدد ساخت مسکن هستیم./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.