رشد 15 درصدی امدادونجات در سوانح جوی- اقلیمی

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، از رشد 15 درصدی عملیات و خدمات امداد و نجات در سوانح جوی- اقلیمی در 354 روز گذشته خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر، محمودی با اشاره به ارائه خدمات امداد و نجات در سوانح جوی– اقلیمی، گفت: در 354 روز گذشته، عملیات و خدمات امدادونجات در سوانح جوی و اقلیمی رشد، 15 درصدی پیدا کرده است.

او ادامه داد: در این مدت زمان، 2261 مورد عملیات امداد و نجات در خصوص سوانح جوی شامل بارش سنگین برف، کاهش شدید دما، کولاک برف، پدیده مانسون، آبگرفتگی و … به ثبت رسیده است که منجر به امدادرسانی به 298 هزار و 682 نفر از آسیب‌دیدگان و در راه‌ماندگان شده است. طی این مدت زمان، 36 هزار و 124 نفر از آسیب‌دیدگان و در راه‌ماندگان اسکان اضطراری، 354 نفر از بیماران و مصدومین به مراکز درمانی انتقال و 423 نفر از افراد گرفتار در محاصره برف و سیلاب به مناطق امن انتقال یافته‌اند.

محمودی افزود: در این مدت زمان، امدادگران جمعیت هلال احمر در 1332 عملیات برف و کولاک، 864 عملیات سیل و آبگرفتگی، 33 عملیات کاهش شدید دما، 17 عملیات توفان و 15 عملیات در سایر موارد شرکت کردند.

سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر، با اشاره به این که بیشترین امدادرسانی در سوانح جوی در استان چهارمحال و بختیاری اتفاق افتاده است، عنوان کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر در این استان، به 67 هزار و 79 نفر ارائه خدمات دارند که شهرستان کوهرنگ با امدادرسانی به 24 هزار و 461 نفر بیشترین خدمات را در بین شهرستان‌ها دریافت کردند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.