بارش برف در محورهای مواصلاتی و مرتفع/ ورود سامانه جدید بارشی به کشور از یکشنبه

سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرد:

سازمان هواشناسی کشور پیش‌بینی کرد: بارش‌ها در محورهای مواصلاتی مناطق مرتفع و سردسیر به شکل برف باشد

به گزارش شهروند آنلاین؛پیش بینی کلی براساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری نشان می‌دهد که سامانه بارشی امروز در شرق و بخش هایی از شمال شرق و جنوب شرق فعال بوده و به تدریج از واخر وقت از شرق کشور خارج می‌شود.

بعدازظهر روز جمعه در بخش هایی از شمال غرب و روز شنبه در ارتفاعات و دامنه های البرز غربی و زاگرس شمالی افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می رود و در سایر نماطق کشور جوی پایدار حاکم است.

ورود سامانه جدید بارشی به کشور از روز یکشنبه

روز یکشنبه با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور در نواحی جنوب غرب، غرب، شمال غرب، ارتفاعات و دامنه های زاگرس مرکزی، ارتفاعات و دامنه های البرز غربی و مرکزی در استان های قزوین ، البرز و تهران بارش باران گاهی رگبار و رعدو برق در مناطق مستعد ریزش تگرگ، وزش باد شدید موقت و در نواحی مرتفع و سردسیر بارش برف پیش بینی می شود دوشنبه گسترده سامانه بارشی علاوه بر نیمه غربی بخش هایی از شرق و جنوب شرق کشور را در خواهد گرفت.

امروز در نیمه شرقی ، مرکز ، جنوب و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و روز یکشنبه در جنوب غرب افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد گرد و خاک و کاهش دید افقی انتظار می رود.

روز پنجشنبه در نواحی شرقی و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش بینی می شود.

خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج است.

هوای تهران امروز – پنجشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد است و در روزهای آتی نیمه ابری همراه با وزش باد شدید ، رگبار و رعد و برق خواهد بود./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.