قدردانی وزاری راه و شهرسازی، کشور و کار از خدمات نوروزی هلال‌احمر به مردم

وزاری کشور، راه و شهرسازی، کار، تعاون و رفاه اجتماعی در تماس‌هایی جداگانه، با رئیس جمعیت هلال‌احمر از زحمات امدادگران، جوانان و داوطلبان این جمعیت برای خدمت به مردم در طرح‌های نوروزی، قدردانی کردند

به گزارش شهروند آنلاین؛امروز سوم فروردین‌ماه در جلسه ستاد نوروزی 1402 که با حضور رئیس و معاونان جمعیت به صورت برخط برگزار شد، وزاری کشور، راه و شهرسازی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی در تماس‌هایی جداگانه ضمن تبریک سال نو از خدمات نوروزی امدادگران، جوانان و داوطلبان جمعیت هلال‎احمر قدردانی کردند.
احمد وحیدی، وزیر کشور، در این تماس تلفنی گفت: «سال نو را به امدادگران جمعیت هلال‌احمر تبریک می‌گویم. با وجود شما عزیزان، خیال همه مسافران راحت است، چراکه شما امدادگران جمعیت هلال‌احمر در جاده‌ها حضور دارید. برای حضور پرشورتان از شما، رئیس جمعیت هلال‎احمر و خانواده‌هایتان که با شما همراهند، تشکر و قدردانی می‌کنم.»
صولت مرتضوی، وزیر رفاه، تامین‌اجتماعی و کار هم در تماس تلفنی خود گفت: «سال نو را به همه امدادگران جمعیت هلال‌احمر تبریک می‎گویم و از تلاش‌ها و رشادت‌های آنها تشکر می‎کنم. امدادگران جمعیت هلال‌احمر به جای حضور در جمع خانواده، در کنار مردم هستند، آن‎ها خدمتگزاران خوب و صادقی برای مردم‌اند و برای صحت و سلامت مردم در سفرهای نوروزی تلاش می‌کنند.»
مهرداد بذرباش، وزیر راه و شهرسازی نیز در تماس دیگری ضمن تبریک حلول ماه رمضان و فرا رسیدن بهار طبیعت به امدادگران جمعیت هلال‎احمر، افزود: «در ایام تعطیل که همه مردم، مشغول استراحت‌اند، امدادگران جمعیت هلال‌احمر استراحت ندارند و به مردم خدمات ارائه می‌دهند. امیدوارم خداوند پاداش شایسته‌ای را به امدادگران، جوانان داوطلبان، رئیس و مدیران این جمعیت، اعطا کند.»
او ادامه داد: «از امدادگران جمعیت هلال‌احمر می‌خواهم که در روزهای باقی‌مانده، پرتوان فعالیت کنند تا عیدی، پر از آرامش، خوب، خاطره‌انگیز و کم‎تصادف به مردم تقدیم شود. از خانواده‎های امدادگران هم تشکر می‎کنم و از شما درخواست دارم تا ما را از دعای خیر خود محروم نکنید.»/پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.