آمادگی کامل هلال‌احمر برای خدمت به مردم در نوروز، روز قدس و عید سعید فطر

رئیس جمعیت هلال‌احمر در جلسه ستاد نوروزی این جمعیت اعلام کرد:

جلسه ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر با حضور رئیس جمعیت، سخنگوی دولت، رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس و همچنین حضور برخط نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و برخی از اعضای شورای عالی ظهر امروز برگزار و خدمات نوروزی هلال‌احمر در سطح کشور تا امروز تشریح شد

به گزارش شهروند آنلاین؛جلسه ستاد خدمات نوروزی این جمعیت با حضور علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت،  سمیه رفیعی رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس و عضو شورای عالی هلال‌احمر و حضور برخط حجت‌الاسلام‌والمسلمین آل هاشم امام جمعه تبریز، ملانوری و جمال‌الدینی دیگر اعضای شورای عالی جمعیت و همچنین معاونین، روسای سازمان‌ها و مدیران عامل استانی ظهر امروز برگزار شد.
دکتر پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر در این جلسه ضمن خداقوت به تک‌تک کسانی که با هر عنوانی؛ کارمند، مسئول، داوطلب و امدادگر در هلال‌احمر در حال فعالیت هستند، تاکید کرد: خدمات هلال‌احمر ماندگار است و به لطف خدا و با روحیه شجاعتی که در هلال‌احمری‌هاست، این خدمات منشاء اثر برای مردم است.
کولیوند با اشاره به برگزاری نشست امروز مسئولان هلال‌احمر با رئیس جمهوری ادامه داد: آیت الله رئیسی رئیس جمهور و مخبر معاون اول رئیس جمهوری امروز از خدمات اعضای هلال‌احمر  قدردانی کردند.
وی افزود: این قدردانی، وظیفه ما را برای خدمت به مردم سنگین تر می‌کند. ما با نیت قرب الهی، هرچه در توان داریم برای مردم به کار می‌گیریم
و آمادگی خوبی برای خدمت به مردم در ایام تعطیلات عید، روز قدس، عید فطر و …  داریم.

ارائه بیش از یک میلیون و ۶۶۶ هزار خدمت در ایام نوروز

در این جلسه سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر آخرین آمار خدمات‌رسانی جمعیت در قالب طرح‌های امداد نوروزی، خدمات بشردوستانه نوروزی، پویش هلال رحمت و خدمات دارویی و درمانی جمعیت را از روز ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز گذشته ۴ فروردین ۱۴۰۲ تشریح کرد.

سخنگوی خدمات نوروزی جمعیت در این جلسه اظهار کرد: تا پایان روز چهارم فروردین. امدادگران هلال‌احمر به بیش از ۳۴ هزار نفر در سطح جاده‌ها و حوادث کشور در قالب پوشش ۲ هزار و ۱۶ عملیات امدادی، خدمت‌رسانی کرده‌اند.

سلیمی افزود: امدادگران هلال‌احمر در ۱۰ روز گذشته ۲۴۳۹ نفر را اسکان اضطراری داده، ۸۲۴ نفر را به مراکز درمانی منتقل کرده و به بیش از ۱۳ هزار حادثه‌دیده، خدمات درمان در محل ارائه داده‌اند.

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر همچنین با اشاره به اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی گفت: بیش از ۶۱۱ هزار و ۶۰۰ مسافر نوروزی نیز از خدمات بشردوستانه جوانان هلال‌احمر در مبادی و خروجی‌های شهرها و در قالب خدمات آموزشی و درمان در محل، خیمه‌های نماز و فضاهای دوستدار کودک و همچنین پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) بهره‌مند شدند.

سلیمی همچنین در تشریح خدمات این جمعیت در قالب پویش هلال رحمت به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گفت: از نیمه اسفند تاکنون و با مشارکت خیرین و داوطلبان، بیش از ۵۰ هزار سبد معیشتی تهیه و میان نیازمندان در سطح کشور توزیع شده است.

به گفته سخنگوی جمعیت هلال‌احمر، مجموع خدمات دارویی، درمانی و توانبخشی هلال‌احمر در ایام نوروز ۲۲ هزار و ۲۷۹ نفر بوده و مجموع خدمات نوروزی هلال‌احمر شامل یک میلیون و ۶۶۶ هزار خدمت تا پایان روز چهارم فروردین بوده است./پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.