خدمات هلال‌احمر برای مردم قابل لمس است/ دولت؛ حامی‌بزرگ هلال‌احمر است

سخنگوی دولت:

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه خدمات هلال‌احمر در سطح کشور برای همه مردم و دولت قابل لمس است، تاکید کرد: دولت حامی هلال‌احمر است چراکه فعالیت‌های این مجموعه از جنس خدمت به مردم است

به گزارش شهروند آنلاین؛بهادری جهرمی‌با حضور در جلسه ستاد نوروزی هلال‌احمر ضمن تبریک سال جدید؛ بهار طبیعت و بهار قرآن تاکید کرد: زحمات، تلاش‌ها و پویایی و فعالیت هلال احمر دیده می‌شود و برای دولت و مردم قابل لمس و شایسته قدردانی است.

وی ادامه داد: زحمات هلال‌احمر خالصانه است و نمونه ای از خدمات جهادی در سطح کشور، به وسیله هلال احمر رقم می خورد.
سخنگوی دولت گفت: جنس فعالیت هلال‌احمر از جنس خدمت به مردم و نیازمندان است و آنجایی که نیاز باشد، به‌لحظه و به‌موقع و با تخصص خوب خود در صحنه حضور دارد.
بهادری جهرمی در ادامه خاطرنشان کرد: خبر خوبِ کاشت ۱۰۰ هزار نهال در کمتر از ۲۰ دقیقه که سال گذشته، جوانان هلال‌احمر رقم زدند، باعث افتخار کشور است و مردم به داشتن چنین مجموعه پویایی به خود می‌بالند.
سخنگوی دولت تاکید کرد: دولت، حامی مجموعه هلال احمر است. خدمات هلال‌احمر در مجموعه دولت پررنگ و رئیس جمعیت هلال‌احمر، عضو سیزدهم تیم دولت است و رفت و آمد نزدیک و پرتواتری در دولت دارد.
وی در پایان با عرض خداقوت به همه جوانان، داوطلبان و امدادگران هلال‌احمر، افزود: خدمت به خلق، عبادت بزرگی است ما را هم از دعای خود محروم نکنید. توفیق داشتم که از دوره دانش آموزی عضو سازمان جوانان هلال احمر بوده ام و دوره‌های آموزشی مختلفی دیدم. خودم را عضو کوچک هلال احمر می دانم./پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.