ارائه بیش از 2 میلیون خدمت نوروزی امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال‌احمر در 12 روز

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر در جلسه ستاد خدمات نوروزی این جمعیت از ارائه 2 میلیون و 70 هزار خدمت در قالب طرح‌های نوروزی و تا پایان روز گذشته پنجم فروردین‌ماه خبر داد

به گزارش شهروند آنلاین؛ جلسه ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر ظهر امروز با حضور رئیس جمعیت، معاونان و مسئولان و همچنین حضور برخط نمایندگان مجلس در برخی شعب انتخابیه و مدیران عامل هلال احمر در کشور برگزار شد.
در این جلسه سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر آخرین آمار خدمات‌رسانی جمعیت در قالب طرح‌های نوروزی را از روز 24 اسفند ۱۴۰۱ تا پایان روز گذشته پنجم فروردین ۱۴۰۲ تشریح کرد و گفت: تا پایان روز پنجم فروردین. امدادگران هلال‌احمر به بیش از 38 هزار نفر در سطح جاده‌ها و حوادث کشور امدادرسانی کرده‌اند.
سلیمی‌با اشاره به اجرای طرح خدمات بشردوستانه به مسافران نوروزی گفت: بیش از یک میلیون و820 هزار مسافر نوروزی نیز از خدمات بشردوستانه جوانان هلال‌احمر در مبادی و خروجی‌های شهرها و در قالب خدمات آموزشی و درمان در محل، خیمه‌های نماز و فضاهای دوستدار کودک و همچنین پویش بهرفت (بهبود رفتارهای ترافیکی) بهره‌مند شده‌اند.
سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر همچنین در تشریح خدمات این جمعیت در قالب پویش هلال رحمت به مناسبت ماه مبارک رمضان و عید نوروز، گفت: از نیمه اسفند تاکنون و با مشارکت خیرین و داوطلبان، بیش از 57 هزار سبد معیشتی تهیه و میان نیازمندان در سطح کشور توزیع شده است.
به گفته سخنگوی جمعیت هلال‌احمر، مجموع خدمات دارویی، درمانی و توانبخشی هلال‌احمر در ایام نوروز 41 هزار و 124 نفر بوده و مجموع خدمات نوروزی هلال‌احمر شامل 2 میلیون و 70 هزار و 182 خدمت تا پایان روز پنجم فروردین بوده است که این خدمات با مشارکت 168 هزار و 802 نفر/روز اعضای امدادگر، جوان و داوطلب هلال احمر در طرح های نوروزی ارائه شده است./ پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.