مشارکت بیش از 187 هزار نفر/روز اعضای هلال‌احمری در طرح‌های نوروزی

رئیس ستاد خدمات نوروزی جمعیت هلال‌احمر از تلاش و مشارکت بیش از 187 هزار نفر/روز اعضای این جمعیت در سراسر کشور برای ارائه خدمت به مردم و مسافران نوروز خبر داد

به گزارش شهروند آنلاین؛جلسه ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر ظهر امروز با حضور رئیس جمعیت، دبیرکل، معاونان و مسئولان و همچنین حضور برخط استانداران در برخی استانها و مدیران عامل هلال احمر کشور برگزار شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر و رئیس ستاد خدمات نوروزی جمعیت در این جلسه ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت، از همه مسئولان، کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان که برای ارائه خدمات نوروزی به هموطنان در حال تلاش و فعالیت هستند، قدردانی کرد.

وی در ادامه افزود: از 24 اسفند تا پایان شب گذشته، ششم فروردین 2 میلیون و 472 هزار و 887 نفر/خدمت نوروزی به هموطنان در قالب طرح‌های امدادی، خدمات بشردوستانه جوانان، پویش هلال رحمت و همچنین خدمات درمان و توانبخشی و معاینات حجاج در سطح کشور ارائه شده است.

رئیس ستاد خدمات نوروزی هلال‌احمر با اشاره به آغاز معاینات حج زائران در کشور گفت: با همکاری 1926 پزشک، معاینات 5346 زائر تا پایان روز گذشته انجام شده است.

سلیمانی به خدمات داروخانه‌ها و مراکز درمان و توانبخشی هلال‌احمر در ایام نوروز هم اشاره کرد و گفت: در این ایام 53 هزار و 769 خدمت توانبخشی، دارو و درمان با تلاش کادر دارویی و درمانی هلال احمر به مردم ارائه شده است.

دبیرکل جمعیت هلال‌احمر و رئیس ستاد خدمات نوروزی این جمعیت در پایان خاطرنشان کرد: خدمات نوروزی هلال احمر با مشارکت 187 هزار و 468 نفر/روز نیروی انسانی جوان، امدادگر، داوطلب و کارمند هلال احمر ارائه شده است./ پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر

//انتهای پیام

 

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.