نتانیاهو تسلیم شد؛ تصویب اصلاحات قضایی به تعویق افتاد

بنیامین نتانیاهو تاکید کرد که دست از اصلاحات قضایی نخواهد کشید اما فعلا تصویب آن را به تعویق می اندازد

به گزارش شهروند آنلاین؛نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی خطاب به معترضان تاکید کرد که دست از اصلاحات قضایی نخواهد کشید اما فعلا تصویب آن را به تعویق می اندازد.

او تأکید کرد که به درخواست‌ها برای کاهش تنش میان دو طرف در اسرائیل گوش می‌دهد. او گفت که «یک اقلیت افراط‌گرا» آماده تقسیم اسرائیل هستند و افزود که اسرائیل در مسیر نزاع داخلی قرار گرفته و هرگز اجازه جنگ داخلی را نخواهد داد.

نتانیاهو افزود که اسرائیل در برابر یک دوراهی پرمخاطره است و بحران کنونی ایجاب می‌کند که همگی مسئولانه عمل کنند.

وی ادامه داد که اسرائیل بدون ارتش وجود نخواهد داشت و تحمل نافرمانی در ارتش ممکن نیست.

وی تأکید کرد که تصمیم به تعلیق روند تصویب تعدیلات قضائی گرفته و افزود که بر تصویب این تعدیلات پافشاری می‌کند اما آن را فعلا به تعلیق درآورده است.

نتانیاهو تصریح کرد:اسرائیل بدون ارتش نمی تواند زنده بماند و امتناع از پیوستن به خدمت نظامی به معنای پایان ماست.

ده‌ها هزار اسرائیلی امروز در مقابل مقر کنست (پارلمان) در اعتراض به اصلاحات قضایی پیشنهادی تجمع کردند. همچنین دانشگاه‌ها، فرودگاه‌ تل آویو،‌ بنادر، اتحادیه‌های پزشکان، وکلا و کارگران، پژشکان رژیم صهیونیستی نیز به اعتصاب‌ها علیه طرح اصلاحات قضایی ملحق شدند. پروازها از مقصد تل آویو و فرودگاه بن گوریون متوقف شد و کانون وکلای دادستانی کل اسرائیل هم پیوستن خود را به اعتصاب عمومی اعلام کرد. بندر حیفا و بندر اشدود پس از ملحق شدن کارگران به اعتصاب تعطیل شده‌اند. اتحادیه کارکنان سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی نیز در بیانیه‌ای از دیپلمات‌های این رژیم خواست تا به اعتصابات سراسری بپیوندند./ایسنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.