امدادرسانی به بیش از 42 هزار نفر در طرح نوروزی 1402 هلال‌احمر

سخنگوی طرح‌های نوروزی 1402 جمعیت هلال احمر با بیان اینکه در طرح امداد نوروزی امسال، به بیش از 42 هزار نفر امدادرسانی شده است، گفت: از شروع طرح نوروزی و 24 اسفندماه تا روز هفتم فروردین‌ماه، ٣٠٢١ نفر خدمات اسکان اضطراری را دریافت کرده اند

به گزارش شهروند آنلاین؛وحید سلیمی سخنگوی طرح‌های نوروزی جمعیت هلال احمر با اشاره به آمار خدمات ارائه شده از روز 24 اسفندماه تا روز هفتم فرودین‌‎ماه گفت: امدادگران جمعیت هلال‌احمر از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا هفتم فروردین ۱۴۰۲، در ٢٧٥٥ عملیات پوشش حوادث شرکت کردند که از این تعداد ١٣١٢ مورد حوادث جاده‌ای، ١١٠ مورد پوشش حوادث جوی، 1,035 مورد مراجعه حضوری، ٨٩ مورد عملیات کوهستان، 158 مورد حوادث شهری، و ٢٣ مورد نیز عملیات در محیط‌های آبی بوده است.

سلیمی افزود: در این مدت 14 مورد زلزله و 14 مورد حادثه کارگاهی نیز رخ داده است.

سخنگوی طرح‌های نوروزی هلال‌احمر ادامه داد: در این مدت به 42 هزار و 111 نفر امدادرسانی شده است. از این تعداد، ٣٠٢١ نفر خدمات اسکان اضطراری، ١٠٩٣ نفر انتقال به مراکز درمانی، ١٦ هزار و ٤٠٩ نفر درمان سرپایی در محل و ١٦٨ نفر نیز، خدمات انتقال به مناطق امن را دریافت کرده اند.

او با بیان اینکه امدادگران هلال احمر در این مدت ٢٥٣ مورد عملیات نجات فنی انجام داده و ٣٠١ مصدوم سوانح جاده‌ای را رهاسازی کرده اند، از انجام تست قندوفشارخون برای ١٧ هزار و ٥٧٣ نفر خبر داد.

سلیمی در مورد آمار انجام عملیات امداد و نجات در استان‌های مختلف، بیان کرد: استان‌های مازندران با ١٤٩ مورد، اصفهان با ١٣٩ مورد و فارس با ١٣١ مورد از جمله استان‌هایی هستند که بیشتری عملیات امداد و نجات در آنها انجام شده است./ پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.