هلال‌احمر اقتدار ایران را در عرصه بین‌المللی به نمایش گذاشت

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی‌گفت: حضور هلال‌احمر ایران در زلزله ترکیه و سوریه اقتدار ایران را در عرصه بین المللی به نمایش گذاشت

به گزارش شهروند آنلاین؛شهریار حیدری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در خدمات نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر گفت: از زحمات و تلاش های موثر و چشمگیر جمعیت هلال احمر که همیشه و همواره و در تمام فصول سال در خدمت رسانی به مردم عزیز هستند، تشکر می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: فعالیت جمعیت هلال احمر هم در داخل و هم در خارج مایه افتخار و غرور مردم ایران است.

حیدری خاطر نشان کرد: هلال احمر ایران در دو کشور ترکیه و سوریه برای امدادرسانی به مردم به عنوان اولین کشور حضور پیدا کرد، مسئولان دو کشور سوریه و ترکیه از هلال احمر ایران بابت امدادرسانی در زلزله تشکر ویژه کردند.

وی تاکید کرد: این اقدامات هلال احمر ایران باعث تقویت غرور ملی و افزایش اقتدار ایران در عرصه بین‌المللی میشود. بیش از ۲ میلیون داوطلب در هلال احمر داریم که در سراسر کشور مشغول امدادرسانی هستند.

نماینده مردم کرمانشاه توضیح داد: امیدواریم هلال‌احمر روز به روز توانمندتر به فعالیت‌های خود ادامه دهند و این اقدامات عملیاتی تر باشد.

وی افزود: هلال احمر شب و روز در حال تلاش است و یک محل مورد اطمینان برای امدادرسانی به مردم سراسر کشور است./پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.