با اقدامات هلال احمر جزو کشورهای برتر جهانی در زمینه امدادرسانی شناخته شدیم

پورابراهیمی:

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی‌گفت: اقدامات هلال احمر باعث شده که در عرصه بین‌المللی جزو کشورهای برتر در زمینه امدادرسانی شناخته شویم

به گزارش شهروند آنلاین؛محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس در ستاد خدمات نوروزی جمعیت هلال احمر گفت: هلال احمر در ایام نوروز خدمات بسیار ارزشمندی را به مردم ارائه کرده‌اند و زحمات بسیار زیادی را کشیده است.

پور ابراهیمی در ادامه بیان کرد: لزوم برنامه‌ریزی برای حمایت از فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در کشور به جهت شرایط اقلیمی و جغرافیایی که داریم و حادثه‌خیز بودن کشور در بخش‌های مختلف بیش از پیش احساس می‌شود.

پورابراهیمی در ادامه ضمن تاکید بر حمایت از هلال احمر برای انجام مأموریت هایش ادامه داد: در برنامه ریزی‌هایی که در مجلس در حوزه قوانین و مقررات و چه در حوزه بودجه‌های سنواتی داشتیم حمایت از هلال احمر را در دستور کار قرار دادیم.

وی افزود: در مجلس فارغ از نگاه‌های سیاسی و تصمیم‌گیری‌های فرقه ای نگاه واحدی در حوزه حمایت از جمعیت هلال احمر وجود دارد و این مسئله واقعاً باعث خوشحالی ماست که همه زحمات هلال احمر را ارزشمند می‌شمارند.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه گفت: اقدامات هلال احمر باعث شده که در عرصه بین‌المللی جزو کشورهای برتر در زمینه امدادرسانی شناخته شویم. هلال احمر ایران یک جمعیت موفق در عرصه بین‌المللی است./ پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.