آماده‌باش 24 ساعته در قرارگاه مبارزه با جنگل‌خواری و زمین‌خواری

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها و منابع طبیعی از برخورد با هرگونه تخلف اعم از جنگل‌خواری و زمین‌خواری خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین، «رضا اکبری» افزود: از ۱۵ اسفند قرارگاه نوروزی حفاظت سازمان جنگل کار خود را در راستای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی آغاز کرد، چرا که در ایام تعطیلات نوروز، دست‌اندازی به منابع طبیعی اعم از تصرف، قاچاق چوب و قطع درخت بیشتر است.

فرمانده یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها و منابع طبیعی اظهار داشت: بنا بر برنامه‌ریزی صورت گرفته ۱۰ هزار نفر نیروی یگان حفاظت در قالب بیش از ۳ هزار گشت خودرو و موتوری به صورت ۲۴ ساعت و آماده‌باش در خدمت مردم و همواره بحث حفاظت و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی را عهده‌دار هستند.

او تصریح کرد: با توجه به تمهیدات لازم با هرگونه تخلف اعم از جنگل‌خواری و زمین‌خواری برخورد جدی می‌شود و بنا بر تعامل دستگاه قضا، بازپرس‌های ویژه‌ای در حوزه منابع طبیعی مستقر هستند که روزانه موارد راهبردی را بررسی و با متخلفان جرایم منابع طبیعی برخورد می‌کنند.

اکبری گفت: در روز ۱۳ فروردین که روز طبیعت نامیده می‌شود، نیروها در پارک‌های جنگلی و عرصه‌های منابع طبیعی آماده‌باش کامل بودند تا مردم هرگونه تخریب، تصرف، حریق و جنگل‌خواری را از طریق تلفن ۱۳۹ یا ۱۵۰۴ اطلاع‌رسانی کنند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.