صعود و سقوط یک روز در میانی بورس

امروز کف مقاومتی از دست رفت

پس از رشد روز گذشته، شاخص کل بورس تهران دوباره با حضور در مدار کاهشی، به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحدی بازگشت

شهروند آنلاین: روز گذشته بورس معاملات خوبی را پشت سر گذاشت و دوباره سبز پوش شد اما امروز شاخص کل بورس تهران به مدار کاهشی بازگشت و با کاهش 22 هزار واحدی پیش از ظهر، در کانال یک میلیون و 200 هزار واحدی قرار گرفت.

امروز از مجموع ۳۰۲ نماد بورسی معاملات شده در ساعات اولیه بازار، ۲۶۷ نماد ارزش سهام خود را از دست داده‌اند و تنها ۳۵ نماد با روند مثبت روبرو هستند. از طرف دیگر از مجموع ۲۲۸ نماد فرابورسی، ۱۸۱ نماد با رنگ قرمز به تابلو آمده‌اند و قیمت سهام ۴۷ نماد افزایش پیدا کرده است.

رنگ قرمز دوباره به تابلو معاملات برگشته است و اغلب نمادها با کاهش قیمت سهام به استقبال مشتریانشان آمده‌اند. در ساعات اولیه معاملات امروز هر چهار نماد اصلی پالایشگاه‌ها یعنی شپنا، شبندر، شتران و شبریز با صف فروش مواجه شده‌اند و به ضرر خریداران واحدهای صندوق پالایش یکم اضافه کرده‌اند.امروز بانک‌ها و موسسات اعتباری در رتبه دوم بیشترین ارزش معاملات قرار گرفته‌اند و در بین آنها ونوین و وپست با افزایش قیمت، وبصادر، دی و وپارس و نمادهای کوچک این گروه ارزش سهام خود را از دست داده‌اند. صندوق‌های ETF سهامی عموما قرمزرنگ هستند و فلزات اساسی بازار نسبتا متعادلی دارند و عموما با یک درصد تغییر نسبت به روز گذشته مواجه شده‌اند. خودرویی‌ها ارزش سهام خود را از دست داده‌اند و محصولات شیمیایی نسبتا قرمزرنگ هستند. گروه زراعت در بازار قرمزرنگ امروز بهترین عملکرد را از خود نشان داده و شاهد افزایش بیش از پنج درصدی در نمادهای زبینا و زقیام هستیم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.