دو جایزه بین‌المللی دیگر برای انیمیشن «سمپاش»

پویانمایی «سمپاش» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ادامه موفقیت‌های خود موفق به دریافت دو جایزه بین‌المللی دیگر شد.

به گزارش شهروند آنلاین از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، این انیمیشن به تازگی موفق به کسب جایزه بهترین فیلم کوتاه انیمیشن از جشنواره بین‌المللی فیلم «پنین» انگلستان شده است.

این جشنواره در جنوب غربی انگلستان به منظور رشد فیلم‌های مستقل تاسیس و با برگزاری کارگاه‌ها و رویدادهای مختلف در بخش‌های رقابتی گوناگون همه ساله در این کشور برگزار می‌شود. حامیان این جشنواره صاحب‌نظران و کارگردانان به‌نام هستند.

دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «پنین» ۱۰ فروردین ۱۴۰۲ (۳۰ مارس ۲۰۲۳) در کشور انگلستان برگزار شد.

همچنین سمپاش در ادامه حضور در جشنواره‌های بین‌المللی و کسب جوایز متعدد موفق به کسب جایزه ویژه هیات داوران جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «مرسی تو یونیورس» کشور ترکیه شده است.

پویانمایی ۹ دقیقه‌ای «سمپاش» با تکنیک سه بعدی (۳D) در مورد سرزمینی است که در آن رویش هرگونه گل و گیاهی ممنوع است و ارتشی به نام «سمپاش» وظیفه نگهداری و شکار گیاهان و کسانی که از آنها نگهداری می‌کنند را دارد. داستان فضای علمی تخیلی دارد و در آن، ویران‌شهری نقطه مقابل آرمانشهر است. در این فضای ویران‌شهر، آینده‌ای نه چندان روشن وجود دارد و یکی از این سربازها پس از آشنایی با یک گیاه کوچک مسیرش عوض می‌شود./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.