لیگ فوتبال در کرونا برگزار می‌شود

با اعلام دبیرکل فدراسیون فوتبال مسابقات لیگ‌برتر فوتبال به تعویق نمی‌افتد

با وجود شایعاتی که مبنی بر احتمال تعویق مسابقات لیگ برتر فوتبال به گوش می‌رسید اما امروز دبیرکل فدراسیون رسما اعلام کرد که مسابقات از روز 16 آبان ماه قطعا برگزار می‌شود.

لیگ برتر فوتبال ایران قرار بود روز 10 آبان ماه برگزار شود اما با گستردگی شیوع کرونا در سراسر ایران مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی رای به تعویق مسابقات به مدت یک هفته دادند و قرار شد بازی ها از روز 16 آبان ماه شروع شود. در چنین شرایطی اما با افزایش تعداد مبتلایان و فوتی ها ناشی از کرونا شایعات زیادی مطرح بود که ممکن است لیگ بیستم فوتبال باز هم به تعویق بیفتد که حالا به نظر می‌رسد شاهد چنین مساله‌ای نخواهیم بود.

امروز مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران در گفت و گویی تلویزیونی که داشت اعلام کرد که لیگ ایران به تعویق نمی‌افتد و از روز شانزدهم آبان ماه برگزار خواهد شد.نبی همچنین عنوان کرد که هیچ کسی حق حضور در ورزشگاه ها را ندارد. این گفته او احتمالا حضور خبرنگاران در استادیوم را نیز منتفی خواهد کرد و سبب می‌شود تا آن ها نیز مثل هواداران خانه نشین شوند.

این در حالی است که باتوجه به وخامت اوضاع کرونا در ایران برخی از مقام های وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا، نگرانی هایی درباره آغاز لیگ وجود داشت، اما به نظر می رسد مسابقات فوتبال تنها فعالیت ورزشی خواهد بود که در ایام کرونایی برگزار خواهد شد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.