رشد ۴۰ درصدی توسعه پایگاه‌ها و پست های نوروزی در سال ۱۴۰۲

دبیرکل جمعیت هلال احمر:

دبیرکل جمعیت هلال احمر طی سفر یک روزه استانی به استان مرکزی از پایگاه شهدای زرندیه بازدید و به اتفاق مدیرعامل، معاونین و مشاورین جمعیت هلال احمر استان با فرماندار، امام جمعه و سایر مسئولان شهرستان زرندیه دیدار کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛دبیرکل جمعیت هلال احمر طی این بازدید ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن (ع) و تبریک بهار طبیعت و بهار معنویت گفت: سال ۱۴۰۱ برای جمعیت هلال احمر سال پر حادثه ای بود که با توجه به تمامی موانع و مشکلات بسیار خوب درخشید و حضور فعالی داشت.

سلیمانی عنوان کرد: در ابتدا سیل در استان‌های شمالی، شرق و غرب کشور، زلزله‌های متوالی در خوی، ترکیه و سوریه و … را داشتیم که جمعیت هلال احمر با بکارگیری حداکثر تجهیزات، امکانات و نیروی انسانی موجود در کاهش آلام بشری نقش بسزایی داشت.

وی افزود: در سال جاری هم انصافا تمامی دستگاه‌ها خوب عمل کردند و خدماتی که جمعیت هلال احمر از ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۱ تا پایان طرح های نوروزی ارائه داد قریب ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار خدمت در بخش های مختلف به مسافران ارائه شد که یک رشد ۴۰ درصدی در توسعه پایگاه‌های امدادی و پست های نوروزی در راستای خدمت رسانی داشته ایم.

دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور در ادامه گفت: ۶۹ هزار نیروی هلال احمر در ایام نوروز فعال بودند که ۵۰ هزار نفر آن در راستای خدمات بشردوستانه در پست های نوروزی سازمان جوانان و ۱۹ هزار نفر در طرح ملی امداد و نجات نوروزی در پایگاه‌های ثابت و سیار به مسافران امدادرسانی کرده اند.

سلیمانی اظهار کرد: یک هزار و ۹۵۰ پایگاه امداد و نجات که ۶۵۰ پایگاه ثابت و مابقی به صورت موقت در مبادی و مراکزی که حادثه خیز هستند ایجاد و به صورت شبانه روزی از ابتدای طرح نوروزی در خدمت مردم بوده اند.

وی در پایان ضمن قدردانی از پرسنل، امدادگران و جوانان جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: بدون شک حماسه ای که در طرح های نوروزی جمعیت هلال احمر در سال جاری آفریده شد بدون تلاش، پشتکار و اتحاد تک تک پرسنل و اعضای جمعیت هلال احمر در سراسر کشور امکان پذیر نبوده و نخواهد بود./ روابط عمومی هلال احمر استان مرکزی

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.