لیگ پرتغال روی انگشتان عابدزاده می‌چرخد!

امیر عابدزاده به عنوان بهترین دروازه بان ماه لیگ پرتغال انتخاب شد

اولین تیم ماه فوتبال باشگاهی پرتغال در فصل 2020/2021 انتخاب شد و نام یک بازیکن ایرانی در تیم بهترین های حال حاضر لیگ پرتغال به چشم می خورد.

امیر عابدزاده طی هفته های گذشته آنقدر در ترکیب تیم ماریتیموی پرتغال خوش درخشید تا بالاخره نامش در بین بهترین های فوتبال این کشور در ماه گذشته میلادی قرار گرفت.

سایت “گل پوینت” که فوتبال باشگاهی در پرتغال را پوشش می دهد 5 هفته ابتدایی لیگ پرتغال را که در ماه های سپتامبر و اکتبر برگزار شد را مورد بررسی قرار داده و تیم بهترین های ماه را از میان بازیکنانی که بیش از 300 دقیقه بازی کرده اند، انتخاب کرده است.

این تیم براساس روش 4-3-3 و با برخی شگفتی ها همراه است. نکته قابل توجه این است که اغلب بازیکنانی که در تیم ماه لیگ پرتغال قرار گرفته اند از میان بازیکنانی هستند که فصل گذشته نیز در لیگ این کشور بازی کرده اند و فقط یک بازیکن جدید نامش به چشم می خورد.

از سه تیم بزرگ فوتبال پرتغال-بنفیکا، پورتو و اسپورتینگ- پنج بازیکن در تیم ماه فوتبال پرتغال حضور دارند که سه نفر از آن ها متعلق به بنفیکا هستند در حالی که اسپورتینگ و پورتو هرکدام یک نماینده دارند.

نکته قابل توجه این لیست حضور امیرعابدزاده به عنوان دروازه بان برتر لیگ پرتغال تا این زمان است. عابدزاده در ترکیب ماریتیمو در این فصل عملکرد درخشانی داشته و اکنون به عنوان شماره یک تیم منتخب ماه لیگانوس انتخاب شده است.

این سایت درباره انتخاب امیر عابدزاده به عنوان دروازه بان برتر ماه با نمره 6.66 نوشته است: «امیر عابدزاده دروازه بان ایرانی ماریتیمو با دریافت نمره 6.66 بهترین دروازه بان لیگ پرتغال بوده است. او یکی از بازیکنانی است که نامش بدون حرف و حدیث در لیست بهترین ها قرار گرفت. عملکرد فوق العاده او در بازی برابر پورتو در ورزشگاه حریف که منجر به پیروزی 3 بر دو ماریتیمو شد نمره 8.2 را برای این دروازه بان ملی پوش به همراه داشت و همین یک نمایش هم می توانست باعث شود تا او یکی از یازده بازیکن برتر ماه باشد. اما ستاره اصلی ماریتیمو در این فصل تنها به این مسابقه راضی نبود ، او در روز شکست برابر موریرنسه ، دوباره همان عملکرد خوب را نشان داد. او در این مدت دروازه بانی بود که در لیگ پرتغال بیشترین سیو را داشت و تنها پنالتی که با آن مواجه شد را مهارکرد. در بازی برابر پورتو توانست بالاترین تعداد سیو را در یک بازی تا کنون به نام خودش ثبت کند.»

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.