محسن چاوشی سال نو را با «رهایم کن» آغاز کرد

«رهایم کن» تازه‌ترین اثر محسن چاوشی این هفته در شبکه نمایش خانگی منتشر می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین، محسن چاوشی به تازگی قطعه‌ای را با عنوان «رهایم کنم» با ترانه‌ای از امید روزبه برای سریال «رهایم کن» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی تولید کرده است. آهنگساز این قطعه محسن چاوشی است و عادل روح‌نواز، گیتار الکتریک، بهروز میرزایی گیتار اکوستیک و رضا فوادیان کیبورد قطعه «رهایم کن» را نواخته‌اند.

مهدی کریمی میکس و مستر اثر و اشکان عرب نیز تنظیم این قطعه را انجام داده‌اند. پخش این قطعه جمعه ۲۵ فروردین ماه، همزمان با پخش قسمت نهم «رهایم کن» از فیلیمو خواهد بود.

سریال «رهایم کن» به تهیه‌کنندگی مجید مولایی هر جمعه از فیلیمو منتشر می‌شود. این مجموعه راوی قصه دو برادر به اسم «هاتف» و «حاتم» شده که از یک خانواده سرشناس ساکن سیاهرود هستند. در خلاصه داستان آن آمده: «حاتم پسر ارشد خانواده دلداده پرستار بچه‌اش، «مارال» است. مارال می‌فهمد جان برادرش در خطر است. حاتم در پی کمک به مارال و پیگیری ماجرا متوجه می‌شود داستان برادر او به برادر کوچک خودش هاتف که چند سالی است به تهران مهاجرت کرده، گره خورده است. با بازگشت هاتف به سیاهرود، دو برادر درگیر موقعیت پیچیده عاشقانه‌ای می‌شوند که خروج از آن ممکن است آنها را تا مرزهای غریبی از عشق و نفرت بکشاند…»

محسن تنابنده، هوتن شکیبا، هدی زین العابدین، مهدی حسینی نیا، بابک کریمی، مونا احمدی، مائده طهماسبی، آزاده صمدی، حسن معجونی، یوسف تیموری و… هم از بازیگران این سریال هستند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.