یک اتفاق نادر در مشهد؛کاهش قیمت بلیت اتوبوس ومترو

بهای خدمات ناوگان اتوبوسرانی و قطار شهری (مترو) در مشهد با موافقت اعضای شورای اسلامی این شهر کاهش یافت.

به گزارش شهروند آنلاین، در هفتاد و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر مشهد، مصوبه افزایش قیمت بهای ناوگان حمل ونقل عمومی روز دوشنبه بررسی و اصلاح شد.

بر این اساس نرخ بلیت خطوط روزانه اتوبوسرانی و همچنین بلیت قطار شهری از مبلغ هزار و ۵۰۰ تومان به هزار و ۲۰۰ تومان کاهش یافت.

طبق این اصلاحیه نرخ کلیه خدمات روز بازارها و شب بازارها و نرخ کلیه خدمات عمومی غسالخانه و آرامستانها در مشهد نیز کاهش یافته است.

بر این اساس شهرداری مشهد مکلف شد، آثار مالی ناشی از اجرای این مصوبه را در اصلاح بودجه سال ۱۴۰۲ لحاظ کند.

به گزارش ایرنا، بهای خدمات سازمان های اتوبوسرانی و قطارشهری مشهد از ۱۴ فرودین ماه امسال طبق مصوبه شورای شهر مشهد افزایش یافته است و طبق بودجه ۴۰۰ هزار میلیارد ریالی سال ۱۴۰۲ شهرداری مشهد، افزایش نرخ بهای خدمات ناوگان حمل و نقل عمومی در بخش های مترو و اتوبوسرانی اجرایی شد.

طبق مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، بهای خدمات در خطوط روزانه اتوبوسرانی شهری از هزار تومان به هزار و ۵۰۰ تومان و بهای خدمات مترو از هزار و ۲۰۰ تومان به هزار و ۵۰۰ تومان افزایش یافته بود.

تصویب لایحه تسهیل خرید یا تهاتر سهام سهامداران نمایشگاه بین المللی و نامگذاری معابر فرعی به نام شهدا از دیگر مصوبات جلسه علنی امروز شورای شهر مشهد بود./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.