دستور اژه‌ای درباره تعطیلی زندان رجایی‌شهر

رئیس قوه قضائیه با اشاره به ضرورت ساماندهی زندان‌های مستقر در استان البرز به منظور رفاه حال ساکنان و مردم این استان به رئیس سازمان زندان‌ها دستور داد تا تمهیدات و مقدمات لازم را برای تعطیلی زندان رجایی‌شهر و اقدامات بعدی انجام دهد.

به گزارش شهروند آنلاین از مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، امروز در نشست شورای عالی قوه قضائیه اظهارداشت: موضوع انتقال زندان‌ها از مناطق شهری باید پس از مصوب شدن در بخش‌های مربوطه و فراهم آمدن مقدمات لازم، در اسرع وقت اجرایی شود تا شیرینی آن در کام مردم بماند و نباید در این زمینه تاخیر و اتلاف وقتی صورت گیرد.

رئیس قوه قضائیه افزود: در قضیه انتقال زندان سمنان که از مصوبات سفر بهمن‌ سال ۱۳۹۹ هیات عالی قضائی بود، شاهد تاخیر در اجرای کامل این امر بودیم؛ موضوعی که سبب می‌شود شیرینی یک اقدام امیدوارکننده برای مردم، کم شود؛ آن دسته از تصمیمات امیدوارکننده برای مردم، به شرطی شیرینی را به کام آنها می‌نشاند که با سرعت تحقق یابند.

به گزارش ایرنا، رئیس قوه قضائیه پنجشنبه شب (۱۷ فروردین) در نشست شورای اداری البرز گفت: زندان رجایی‌شهر که در داخل شهر کرج است باید هر چه زودتر به خارج شهر منتقل شود و محل فعلی آن از وضعیت زندان بودن خارج و اقدامات متعاقب بعدی در قبال آن صورت گیرد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.