سارق گردنبند علی دایی دستگیر شد

یکی از سارقان این پرونده جنجالی پس از بازداشت تحت بازجویی قرار گرفته است

سارق گردنبند گرانبهای آقای فوتبالیست دستگیر شد. پنج روز بیشتر از این سرقت جنجالی نمی‌گذرد. فوتبالیست مشهور چهارشنبه عصر به همراه دخترش گرفتار دو سارق شد.

خبری که سر و صدای زیادی به پا کرد و حواشی زیادی در فضای مجازی داشت. حالا اما از پلیس آگاهی پایتخت خبر رسیده است که یکی از سارقان گردنبند اسطوره فوتبال ایران دستگیر شده است.

این ماجرا حوالی ساعت ۱۸ عصر روز چهارشنبه، هشتم آبان، رخ داد. علی دایی به همراه دخترش در حال خروج از دفتر کار دایی در خیابان آصف در منطقه زعفرانیه بودند. ناگهان دو نفر سوار بر موتورسیکلت از پشت به این فوتبالیست سابق کشورمان نزدیک شدند.

آنها در عرض چند ثانیه گردنبند را از گردن آقای دایی کشیدند و پس از آن متواری شدند. علی دایی حتی چند ثانیه‌ای با سارقان کشمکش داشت، روی زمین افتاد و بعد از سرقت نیز به دنبال آنان دوید. اما درنهایت گردنبند گرانبهای آقای فوتبالیست دزدیده شد. سکانس‌های این سرقت نیز در دوربین مداربسته ثبت شد.

شکایت از سارقان

دایی بعد از این اتفاق شکایت کرد. دوربین‌های مداربسته در محل حادثه نیز بازبینی شد. دوربین‌ها روند سرقت از فوتبالیست مشهور را به ‌طور کامل مشخص کرد. بنابراین تحقیقات پلیس برای دستگیری سارقان آغاز شد.

پس از آن سرهنگ محمد کالوسی، سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص ارایه کرد:   «دقایقی بعد از این سرقت موضوع به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد. بلافاصله تیمی از مأموران در محل حاضر شدند. آنها به بررسی شواهد و اظهارات شاکی پرداختند. طبق گفته او و بررسی تصاویر دوربین‌های در محل دو نفر سوار بر موتورسیکلت از پشت به این فوتبالیست سابق کشورمان نزدیک شدند. آنها در عرض چند ثانیه گردنبند را از گردن دایی کشیده و فرار کردند. او در حال خروج از دفتر کار خود در خیابان آصف تهران بود که دو فرد موتورسوار به او نزدیک شدند.

یکی از این افراد دست بر گردن علی دایی برد و گردنبند او را پاره کرد و به سرقت برد. در همین حین درگیری‌ای نیز میان این سارق و علی دایی شکل گرفت که اسطوره فوتبال ایران به خاطر اینکه دخترش همراه او بود، از ادامه درگیری دست کشید و سارقان نیز با بردن گردنبند ارزشمند دایی فرار کردند.»

دستگیری متهم

اگر چه چهره‌های سارقان در دوربین‌ها مشخص نبود، با این حال بعد از گذشت چهار روز پلیس آگاهی از دستگیری یکی از متهمان خبر داده است.

ظاهرا دستگیری یکی از سارقان در منطقه آصف سبب شده تا پلیس ماجرای سرقت از علی دایی را نیز مطرح کند. این سارق نیز به دزدی از اسطوره فوتبال اعتراف کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.