ترافیک پرحجم در راه بازگشت از شمال

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از شمال کشور خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین،سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفـت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر  ترافیک در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس پرحجم و در محدوده‌های مرزن آباد تا مجلار و انارک، هزارچم، گچسر و گرماب نیمه‌سنگین است. محور چالوس و آزادراه تهران – شمال به منظور کاهش بار ترافیک از ساعت ۱۵ امروز در مسیر شمال به جنوب یک طرفه شده است.

او با بیان اینکه در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه‌سنگین در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های تونل شماره یک، بایجان، گزنک، رینه و آب اسک هستیم، گفـت: در آزادراه پردیس – تهران در محدوده جاجرود نیز ترافیک پرحجم گزارش شده است. همچنین در آزادراه قزوین – کرج محدوده مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس نیز ترافیک نیمه‌سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ادامه داد:‌در دیگر محورهای مواصلاتی هیچ مشکل و گره ترافیکی خاصی وجود ندارد و تردد به شکل آرام و روان در حال انجام است.

شیرانی درباره  وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:‌گزارش‌ها حاکی از بارش پراکنده برف و باران در برخی از محورهای استان البرز است. همچنین در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی و قزوین نیز بارش باران گزارش شده است. لازم است رانندگانی که قصد تردد از محورهای بارانی را داشته باشند حتما با دقت بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

او درباره محورهای دارای محدودیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد – پل زال و محور خرم آباد – کوهدشت انجام می‌شود. همچنین محورهای لاسم – ارجمند، وازک – بلده، سی سخت – پادنا، هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و سروآباد – پاوه نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.