تاج: سرمربی تیم امید قطعا داخلی است

سرمربی جوان‌ترین تیم لیگ در یک‌قدمی نیمکت تیم امید!

بعد از قطعی شدن حضور حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم ملی امید، حالا بحث انتخاب سرمربی این تیم داغ شده است.

به گزارش شهروند آنلاین، حدود پنج ماه از اعلام نام حبیب کاشانی به عنوان مدیر تیم ملی امید می‌گذرد، اما حکم رسمی او تا روز گذشته به امضا نرسیده بود تا همچنان گمانه‌زنی‌ها درباره مدیریت تیم ملی المپیک ادامه داشته باشد. اما سرانجام ظهر روز شنبه، مهدی تاج به‌طور رسمی اعلام کرد که حبیب کاشانی، مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس، از این پس به‌عنوان مدیر تیم فوتبال المپیک ایران فعالیت خواهد کرد. این درحالی است که کاشانی پیش از این هم در مسابقات مقدماتی المپیک توکیو 2020 این سمت را بر عهده داشت و به دلیل اختلاف نظر در انتخاب سرمربی تیم در دوران حضور کرانچار روی نیمکت تیم ملی، از مدیریت این تیم استعفا کرد.

مهدی تاج ضمن اعلام خبر بازگشت دوباره کاشانی به تیم امید گفت: «کاشانی به‌عنوان مدیر تیم ملی معرفی شد، ولی درباره سرپرست و کادر فنی تیم ملی این هفته تصمیم‌گیری نهایی انجام می‌شود و  نتیجه را اعلام می‌کنیم. اینکه فدراسیون فوتبال عجله‌ای نشان نمی‌داد برای این بود که زمانش را مناسب نمی‌دید، ولی الان ما شرایط را فراهم دیدیم، چراکه درگیر لیگ بودیم و مجالی برای برگزاری اردو نبود. فوتبال با بقیه رشته‌ها تفاوت دارد، چرا که فوتبال الان اوج مسابقات لیگش را دارد و همه بازیکنان را که ما باید انتخاب کنیم از دل لیگ  بیرون می‌آیند. الان در لیگ برتر یا دسته یک عده‌ای برای قهرمانی و عده‌ای برای بقا می‌جنگند و مسابقات حساسیت بالای خودش را دارد. به همین دلیل امروز فرصت مناسبی بود تا با حضور در کمیته در این‌باره تصمیم‌گیری شود.» اما در روزهای گذشته انتشار اخبار مربوط به انتخاب سرمربی جدید تیم ملی امید نیز ازجمله اتفاقات مهم فوتبال ایران بود.

تاج افزود: «سرمربی تیم ملی امید قطعا داخلی است. گزینه‌هایی هم در این‌باره مطرح شده که در همین هفته جاری نسبت به انتخاب و معرفی او اقدام خواهیم کرد. همان‌طور که گفتم، با توجه به در پیش بودن بازی‌های آسیایی و کسب سهمیه المپیک، طی همین هفته جلسه‌ای در این‌باره برگزار و ضمن بررسی نقاط ضعف و قوت نفرات مورد نظر، در نهایت سرمربی انتخاب می‌شود.»

در این بین، البته نام مربیان جوانی مثل محمود فکری، محمد ربیعی و مجتبی حسینی نیز به گوش می‌رسید که احتمالا در بین نام‌های یاد شده، شانس مجتبی حسینی برای حضور روی نیمکت این تیم بیشتر از سایر گزینه‌هاست. حسینی که در حال حاضر سرمربی تیم پیکان است، در سال جاری همواره جوان‌ترین تیم لیگ را راهی مستطیل سبز کرده و نشان داده است که تعامل خوبی با بازیکنان جوان فوتبال ایران دارد. احتمالا به همین دلیل هم از سوی امیر قلعه‌نویی به‌عنوان گزینه‌ای مطلوب به مهدی تاج معرفی شده است تا بلکه پس از گذراندن دورانی که سرمربیان تیم‌های ملی بزرگسالان و امید، ارتباط چندان خوبی با هم نداشتند، ترکیب قلعه‌نویی و حسینی، دو تیم خوب را راهی مسابقات جام ملت‌های آسیا و مقدماتی المپیک کند.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.