کاهش محسوس قیمت‌ها در بازار خودرو

بازار خودرو امروز هم در ادامه روند روزهای اخیر، شاهد کاهش محسوس قیمت‌ها بود به طوری که نگاهی به مقادیر کاهش قیمت نشان می‌دهد بازار خودرو طی روز جاری معادل ۲ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است.

به گزارش شهروند آنلاین، چند روزی است که قیمت‌ها در بازار خودرو روند نزولی به خود گرفته است. بررسی‌ها نشان می‌دهد این روند امروز هم ادامه یافته و قیمت تقریبا تمامی خودروهای داخلی و وارداتی با کاهش مواجه شده است.

نگاهی به قیمت‌های امروز بازار خودرو و مقایسه آن با قیمت‌های روز گذشته نشان می‌دهد قیمت خودروها تا ظهر امروز به طور میانگین ۲ درصد کاهش یافته است.

محصولات ایران خودرو پیشتاز کاهش قیمت در خودروهای داخلی

بررسی قیمت‌ها در بازار خودرو نشان می‌دهد کاهش قیمت در محصولات ایران خودرو، بیش از دیگر خودروهای بازار بوده است. در همین رابطه به عنوان نمونه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ به عنوان محصول پرفروش ایران خودرو با کاهش ۳۰ میلیونی، به قیمت ۶۲۰ میلیون تومان قیمت خورده که معادل ۴.۶۲ درصد کاهش قیمت طی صبح تا ظهر امروز را نشان می‌دهد. همچنین انواع پژو پارس، دیگر محصول پرطرفدار ایرن خودرو نیز از صبح تا ظهر روز جاری بین ۱۸ تا ۳۰ میلیون کاهش قیمت را تجربه کرده است. در همین رابطه پژو پارس سال ۱۸ میلیون، پژو پارس با موتور TU۵ ۲۴ میلیون و پژو پارس TU۵ سفارشی ELX ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت را در این مدت تجربه کرده‌اند.

کاهش حدود ۱۰ میلیونی تیبا، ساینا و کوییک طی روز جاری

بررسی قیمت محصولات سایپا در روز جاری نشان می‌دهد قیمت محصولات ارزانتر این شرکت یعنی تیبا، ساینا و کوییک به طور میانگین حدود ۱۰ میلیون تومان از صبح تا ظهر امروز کاهش یافته است. در همین رابطه قیمت تیبا و تیبا ۲ معادل ۸ میلیون کاهش قیمت داشته‌اند و به ترتیب ۳۹۸ و ۴۱۸ میلیون تومان معامله شدند. همچنین ساینا و ساینا S به ترتیب با ۶ و ۸ میلیون کاهش قیمت با ۴۲۴ و ۴۲۹ میلیون تومان معامله شدند. همچنین کوییک، کوییک پلاس اتوماتیک و کوییک R پلاس اتوماتیک به ترتیب معادل ۱۱، ۱۲ و ۱۳ میلیون تومان کاهش قیمت، معادل ۴۱۶، ۵۱۰ و ۵۱۸ میلیون تومان معامله شدند.

علاوه بر این دیگر محصولات سایپا هم از قافله کاهش قیمت جا نماندند. از میان دیگر محصولات سایپا، بیشترین افت قیمت مربوط به شاهین بود که با کاهش ۲۲ میلیونی (معادل ۳ درصد) به قیمت ۷۱۲ میلیون تومان معامله شد.

افت شدید قیمت خودروهای وارداتی

روند نزولی قیمت البته به بازار خودروهای وارداتی هم تسری یافت. در همین رابطه قیمت انواع ام وی ام بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون، چری بین ۲۰ تا ۳۰ میلیون، تیگو بین ۳۰ تا ۸۰ میلیون، فیدلیتی ۴۰ تا ۵۰ میلیون و دیگنیتی بین ۳۰ تا ۴۰ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده‌اند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.