تیم المپیک ایران دوباره روی هوا رفت

حبیب کاشانی آمد؛ همه‌چیز پیچیده شد

از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که کاشانی اعلام کرده در صورتی که تاج زیر بار انتخاب‌های او نرود، از سمتش استعفا خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، ماجراهای تیم فوتبال امید ایران تمامی ندارد. با اینکه در روزهای گذشته مدیران فدراسیون فوتبال از انجام برنامه‌ریزی‌های لازم برای سر و سامان گرفتن تیم امید و حضور نفرات زیر 23ساله ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو صحبت کرده بودند، اما یک اتفاق باعث شده تا همه چیز روی هوا برود.

مدیران کمیته ملی المپیک از مدت‌ها قبل برای حمایت‌های مالی از تیم فوتبال ایران خواهان حضور حبیب کاشانی در سمت مدیر این تیم بودند. فدراسیون فوتبال در ماه‌های قبل برای فرار از این اقدام تلاش کرد، اما در نهایت حریف کمیته المپیک نشد و مهدی تاج حکم مدیر تیم فوتبال امید را برای حبیب کاشانی صادر کرد تا او مشغول به کار شود.

تاج در شرایطی کاشانی را به‌عنوان مدیر تیم امید انتخاب کرد که از دید خودش مدیر فنی، سرمربی، سرپرست و برخی دیگر از دست‌اندرکاران این تیم را انتخاب کرده بود و قصد داشت با تامین منابع مالی از سوی حبیب کاشانی، کارها را رسما استارت بزند. حالا اما بعد از حضور کاشانی برنامه‌ها پیچیده شده است.

مدیرعامل سابق پرسپولیس که قرار است از طریق برخی اسپانسرها هزینه‌های تیم امید را هم تامین کند، با توجه به اینکه خودش منابع مالی را تامین می‌کند، زیر بار انتخاب‌های فدراسیون فوتبال و مهدی تاج نرفته و دوست دارد شخصا درباره سمت‌های سرپرست، مدیر فنی، سرمربی و … تصمیم بگیرد.

از فدراسیون فوتبال خبر می‌رسد که کاشانی اعلام کرده در صورتی که تاج زیر بار انتخاب‌های او نرود، از سمتش استعفا خواهد کرد و در این صورت بار دیگر بحران‌های موجود به سراغ فدراسیون فوتبال می‌آید. در این شرایط، تاج و همکارانش دو راه پیش رو دارند؛ یا اینکه اجازه بدهند حبیب کاشانی آزادانه انتخاب‌های خود را انجام بدهد و تکلیف تیم را روشن کند یا با استعفای کاشانی مسائل مالی این تیم را هم برعهده بگیرند و البته با هزینه اندک نمی‌توانند از افراد متخصص استفاده کنند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.