حساس‌ترین دربی تاریخ با صندلی‌های خالی!

تعمیرات آزادی، شانس بزرگ را از سرخابی‌ها گرفت

استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خود نمی‌توانند از حضور حداکثری تماشاگران بهره ببرند.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، بعد از برگزاری جلسه شورای تامین استان تهران برای هماهنگی مسابقه دربی پایتخت، مقرر شد که 15 هزار تماشاگر (7500 استقلالی و 7500 پرسپولیسی) بتوانند برای خرید بلیت این بازی اقدام کنند و به ورزشگاه آزادی بروند. ظرفیت محدود تماشاگران برای مسابقه استقلال و پرسپولیس به دلیل وضعیت ناایمن سکوهای ورزشگاه آزادی در نظر گرفته شده است.

ورزشگاه آزادی که در سال‌های اخیر بدون «تعمیر و نگهداری» فقط «استفاده» شده بود، در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست‌ودوم مرمت و بازسازی شد. شرایط حاکم بر جامعه و تأکید شورای تأمین استان‌ها بر «حضور نداشتن» تماشاگران در ورزشگاه‌ها باعث شد طبقه دوم ورزشگاه آزادی و بخش‌های عمده‌ای از طبقه اول تخریب و آماده بازسازی کامل شود. همین مساله باعث شده است که طبقه دوم فعلا بلااستفاده باشد و طبقه اول هم نصف‌ونیمه در اختیار تماشاگران قرار بگیرد. از این رو، بازی دربی هم با 15 هزار تماشاگر برگزار می‌شود؛ آن هم در شرایطی که شاید بتوان گفت استقلال و پرسپولیس حساس‌ترین دربی تاریخ خود را برگزار می‌کنند و پیروزی در این مسابقه برایشان حکم مرگ و زندگی را دارد.

این اتفاق در شرایطی رخ خواهد داد که در هفته‌های گذشته شاهد حضور پرشور تماشاگران در شهرهای مختلف بودیم. در تبریز، اصفهان، مسجدسلیمان، قائمشهر، آبادان و … همه اهالی فوتبال با دیدن ورزشگاه‌های پر از تماشاگر که جای سوزن انداختن هم بین آنها نبود، لذت بردند، اما استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه خانگی خود نمی‌توانند از حضور حداکثری تماشاگران بهره ببرند. دلیل آن هم ناایمن بودن سکوهایی است که سال‌ها فقط استفاده شده و حالا مدت‌هاست تحت بازسازی قرار گرفته است. اتفاقی که برای سرخابی‌های فوتبال تلخ است و می‌تواند شانس بزرگ قهرمانی در لیگ برتر امسال را از آنها سلب کند.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.