نبرد شدید مبارزان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در جنین

مبارزان فلسطینی سحرگاه امروز چهارشنبه با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه جنین در کرانه باختری رود اردن به شدت درگیر شدند

به گزارش شهروند آنلاین؛در فایل های ویدئوی منتشر شده صدای تیراندازی و درگیری بین مبارزان فلسطینی و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی شنیده می شود که به شهرک قباطیه در جنوب شهر جنین یورش بردند.

همزمان گردان های شهدای الاقصی شاخه نظامی جنبش فتح اعلام کردند که درگیری های شدیدی بین آنها و نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در شهر قباطیه اتفاق افتاده است.

سران رژیم صهیونیستی که از افزایش توان گروههای مبارز فلسطینی در کرانه باختری رود اردن به هراس افتاده اند، در ماههای اخیر تلاش زیادی را برای کنترل اوضاع این منطقه کرده اند.

آنها در این مدت بارها به مناطق مختلف کرانه باختری بویژه اردوگاه جنین به عنوان اسطوره مقاومت و نابلس یورش برده اند تا مبارزان و جوانان فلسطینی را بازداشت کنند اما یورش های آنها با مقاومت شدید مبارزان فلسطینی روبرو شده است. نگرانی و هراس صهیونیست ها از افزایش توان مقاومت در کرانه باختری به حدی است که تحلیلگران و کارشناسان این رژیم در طول ماههای اخیر بارها در رسانه های صهیونیستی به این موضوع پرداخته و درباره تبعات آن برای تل آویو هشدار داده اند./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.