پرسپولیس چگونه می‌تواند برنده دربی باشد؟

درخشان: یحیی باید دست ساپینتو را بخواند

حمید درخشان، سرمربی سابق پرسپولیس، اعتقاد دارد این تیم می‌تواند با اندیشه‌های کادر فنی خود برنده دربی لقب بگیرد. او در این‌باره به خبرنگار ما گفت: «اگر امروز پرسپولیس یک امتیاز از رقبا عقب افتاده و مانند گذشته با اختلاف در صدر جدول نیست، به دلیل اشتباهاتی است که صورت گرفته است. فکر می‌کنم در چند مقطع مهم، تمرکز تیمی از دست رفت و باعث شد شرایط کنونی حاصل شود. البته هنوز هم فرصت برای جبران هست و اگر پرسپولیس دربی را ببرد، شکی نیست که شانس اصلی قهرمانی در لیگ خواهد بود.»

او صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: «من بازی‌های استقلال را هم دیده‌ام. فکر می‌کنم دو تیم شرایط فوق‌العاده‌ای برای دربی دارند. آنها می‌دانند که تساوی به سود رقیب‌شان سپاهان است و همین به جذاب‌تر شدن بازی کمک می‌کند. الان بهترین فرصت است تا پرسپولیس دربی را ببرد و حداقل از یکی از مدعیان قهرمانی عبور کند. 4 بازی تا پایان فصل مانده و این‌طور نیست که تصور کنیم سپاهان دیگر امتیازی از دست نمی‌دهد. پس کادر فنی باید به بهترین شکل ممکن بازیکنان را به خصوص از نظر روحی و روانی آماده دربی کند تا با تمرکز بالا 3 امتیاز این مسابقه حساس برای تیم به دست بیاید.»

درخشان در بخش دیگری از صحبت‌های خود افزود: «با توجه به شرایطی که دو تیم دارند، احساسم این است که تک‌موقعیت‌ها برنده این مسابقه را مشخص می‌کند. یحیی گل‌محمدی باید بتواند جنگ‌های تاکتیکی را از ساپینتو ببرد. یحیی نشان داده مربی باهوشی است و بازیخوانی فوق‌العاده‌ای دارد. فکر می‌کنم شکل بازی استقلال مشخص است و کادر فنی پرسپولیس باید بهترین عکس‌العمل را در این‌باره داشته باشد. اگر گل‌محمدی و همکارانش تصمیمات خوبی بگیرند و برای ثانیه‌ به ثانیه بازی برنامه داشته باشند، ‌شک نکنید پیروزی حاصل می‌شود.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.