تقدیر از تلاش‌های نجاتگران پایگاه‌های امدادونجات در ماه مبارک رمضان

از سوی نماینده ولی فقیه در هلال احمر صورت گرفت:

حجت الاسلام و المسلمین معزی شامگاه دیروز با حضور در پایگاه امدادونجات یادمان شهید امدادگر خلبان مجید عاصم‌ترابی در استان تهران از تلاش های شبانه روزی امدادگران و نجاتگران در ماه مبارک رمضان تقدیر کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در جمع امدادگران و نجاتگران پایگاه امداد ونجات بین شهری چیتگر با ابراز خرسندی از فرصت حضور در این زمان ارزشمند و به یاد ماندنی در جمع نجاتگران این پایگاه تصریح کرد: یاری‌گری به انسان‌های نیازمند و گرفتار موهبتی الهی است.

حجت الاسلام‌والمسلمین معزی در ادامه به تبیین فضائل بی نظیر ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: بخشش و آمرزش خداوند همچون باران رحمت و مغفرت، برای کسانی که رمضان را درک کرده و با نیت خالص در این ماه عزیز عبادت کردند، دائما نازل می‌شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در هلال احمر به دیدارهای صمیمی ماه رمضان خود با امدادگران پایگاه‌های امدادونجات در ادوار گذشته نیز اشاره کرد و افزود: امدادونجات در استان تهران با توجه به جمعیت بالای شهری نیازمند برنامه‌ریزی‌ کلان‌تر و وسیع‌تر است.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با مهم بر شمردن نقش پایگاه‌های امداد و نجات بین شهری در جاده‌های کشور به منظور کاهش تلفات و همچنین ایجاد حس امنیت در محور های مواصلاتی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یک سازمان داوطلب محور، همواره در حوادث گوناگون، با روحیه ایثار و فداکاری خود به عنوان اولین مجموعه خدمت رسان، بدون هیچ منتی به ارائه کمک به آسیب دیدگان پرداخته است.

وی همچنین با اشاره به حدیثی از امام حسین(ع) که «بدانید نیازمندی‌های مردم به شما از نعمت‌های الهی بر شماست.» اظهار کرد: مسئولیت یک نعمتی است که خداوند به ما عطا کرده و مسئولیت هم صرفا مدیریت نیست، بلکه در هر منصب دیگری که باشیم می‌بایست وظایف خود را به درستی انجام دهیم تا خداوند نعمت و روزی بیشتری به ما عطا کند.
حجت الاسلام و المسلمین معزی به مسئولیت حوزه نمایندگی ولی فقیه بر اساس ابلاغیه دفتر رهبر معظم انقلاب نیز پرداخت.

وی در این مراسم بر این موضوع تاکید کرد که هدایت و نظارت از مهم‌ترین ماموریت‌های حوزه نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین معزی در بخش پایانی سخنان خود به به مساله اهمیت حضور جوانان در جمعیت هلال احمر پرداخت و افزود: جمعیت هلال احمر در حوزه مشارکت جوانان باید همچون گذشته مسیر راه خود در جهت تقویت ارتباط با جوانان را ادامه دهد.

در این دیدار صمیمانه شاهین فتحی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز به تشریح فعالیت‌های امدادی این مجموعه در یک‌سال گذشته پرداخت. فتحی با اشاره فعالیت شانزده شعبه در جمعیت هلال احمر استان تهران به دایره وسیع خدمات این مجموعه اشاره کرد.

نجاتگران روزه دار و مسئولین استانی حاضر در این پایگاه پس از اقامه نماز جماعت  میزبان حجت الاسلام و المسلمین معزی بر سر سفره افطار بودند./ پایگاه اطلاع رسانی حوزه نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.