وزرای خارجه ایران و عربستان نتایج اعزام هیات‌های فنی را سازنده ارزیابی کردند

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران و وزیر خارجه عربستان پنجشنبه شب در گفت وگوی تلفنی، روند کاری هیات‌های فنی اعزامی دو کشور را مثبت و سازنده ارزیابی و تصریح کردند فضا به سمت همکاری بیشتر پیش می‌رود

به گزارش شهروند آنلاین؛در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان و همتای سعودی، ضمن تبریک عید سعید فطر، وزیر خارجه کشورمان دیدار اخیر وزرای خارجه ایران و عربستان و از جمله تبادل هیات های فنی ایران و عربستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: همکارانم در وزارت امور خارجه و تیم اعزامی به ریاض و جده تلاش می کنند در موعد مقرر و قبل از ایام حج سفارتخانه و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در عربستان بازگشایی شود.

امیرعبداللهیان نتایج دیدار هیات فنی اعزامی عربستان به تهران و مشهد را نیز موفق ارزیابی کرد.

وزیر خارجه عربستان نیز در این گفت وگوی تلفنی ضمن تبریک متقابل به مناسبت عید سعید فطر، ابراز امیدواری کرد وزرای خارجه دو کشور بزودی در ریاض و تهران با یکدیگر دیدار کنند.

«فیصل بن فرحان» گفت، عربستان تسهیلات لازم را برای حجاج ایرانی و بازگشایی سفارت و سرکنسولگری در ریاض و جده ارائه خواهد کرد.

وزرای خارجه دو کشور تاکید کردند روند کاری هیات های فنی دو کشور مثبت و سازنده بوده و فضا به سمت همکاری بیشتر پیش می رود./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.