تصمیمات هلال احمر بر مبنای خرد جمعی است/ ارتقای ظرفیت تامین داروهای مورد نیاز توسط هلال احمر در ۶ استان

سخنگوی فراکسیون هلال احمر در مجلس شورای اسلامی:

سخنگوی فراکسیون هلال احمر در مجلس شورای اسلامی‌گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در شش استان اعم از خراسان جنوبی به صورت پایلوت، در بحث تامین دارو با حمایت صلیب سرخ اقدامات خوبی در دستور کار است.

به گزارش شهروند آنلاین؛سلمان اسحاقی در نشست هیات مدیره جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی که در شهرستان زیرکوه برگزار شد، بیان کرد: حضور و فعالیت نیروی امدادی در نقاط مختلف خراسان جنوبی طی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان بسیار ملموس و رضایت بخش بوده که برای مردم نیز پشتوانه و دلگرم کننده است.

وی با بیان اینکه هلال احمر تاکنون در تمام صحنه‌های کمک به نیازمندان در مواقع بحران و غیر بحران خوش درخشیده است، گفت: تصمیمات در هلال احمر بر مبنای خرد جمعی و مشورتی بوده که خود بر کیفیت عملکرد خدمات این مجموعه می افزاید.

نماینده مردم زیرکوه و قاین در مجلس و رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی‌با اشاره به زلزله خیزی خراسان جنوبی بیان کرد: اگر استان‌های زلزله خیز تدابیری در راستای تامین تجهیزات مورد نیاز نداشته باشند، با شرایط نامطلوبی مواجه می‌شوند که این نیازمند بررسی محاسن و نقاط ضعف عملیات های امدادی گذشته است.

اسحاقی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده در شش استان اعم از خراسان جنوبی به صورت پایلوت، در بحث تامین دارویی هلال احمر با حمایت صلیب و سرخ اقدامات خوبی در دستور کار است که در آینده ای نزدیک جزییات بیشتری از این اقدام اعلام خواهد شد.

بنا به گفته نماینده مردم زیرکوه و قاین در مجلس و رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی، جلسات اصلاح اساسنامه هلال احمر به نفع هلال از هفته آینده آغاز می‌شود./ روابط‌عمومی جمعیت هلال‌احمر خراسان جنوبی

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.