پیام تبریک رئیس جمعیت هلال‌احمر به مناسبت عید سعید فطر

رئیس جمعیت هلال‌احمر فرا رسیدن عید سعید فطر را در قالب پیامی تبریک گفت

به گزارش شهروند آنلاین؛رئیس جمعیت هلال‌احمر فرا رسیدن عید سعید فطر را در قالب پیامی تبریک گفت.به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ پیام تبریک به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

حلول ماه شَوّال المُکَرَّم که آمدن عید سعید فطر، روز پذیرش طاعات و پاداش روزه‌داران را مژده می‌دهد، بر هموطنان عزیز مبارک.

ان شاء الله یک ماه عبودیت خالصانه و نیایش‌های زاهدانه در سحرگاهان مقبول حق تعالی قرار گرفته باشد و بهره همه ما از ماه مبارک رمضان خودسازی و قدم برداشتن در مسیری بوده که مرضی رضای خداوند است.

رمضان ماه خویشتن‌سازی و توجه به همنوع است که مومنین و انسانهای خیراندیش برای تسکین آلام بشری دوچندان تلاش می‌کنند و چند برابر گذشته برای انجام اعمال نیک داوطلب می‌شوند تا نیازمندان نیز از خوان پُربرکت رمضان منتفع گردند.

و اینک در حالی با توشه رحمت، مغفرت و برکت از میهمانی پروردگار متعال باز می‌گردند که امید کامل دارند با پاک‌سازی خانه دل در بهار قرآن پرتوهای نوعدوستی بیش از پیش بر روح و روان آنان تابیده خواهد شد.

شایسته است که قدردانی خود را از امدادگران، جوانان، داوطلبان و خیرین عضو جمعیت هلال احمر نیز ابراز دارم که در تقارن فروردین و رمضان، با دهان و زبان روزه، در حجم سنگینی از ماموریت‌های امداد نوروزی و طرح‌های ماه مبارک رمضان فعالیت کردند و شکوه اخلاص را به تصویر کشیدند. اجر کم عند الله.

پیر حسین کولیوند

رئیس جمعیت هلال احمر»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.