درخواست عربستان برای ۳ پرواز هفتگی از تهران

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: هواپیمایی کشوری عربستان در روزهای اخیر درخواست رسمی خود را برای برقراری ۳ پرواز در هفته (خارج از پروازهای حج) به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده است .

به گزارش شهروند آنلاین، مهرداد بذرپاش ، با اشاره به از سرگیری روابط دیپلماتیک بر مبنای دیپلماسی منطقه‌ای و بر اساس اصل حسن هم‌جواری اظهار داشت: در روزهای اخیر هواپیمایی کشوری عربستان رسما از ایران درخواست کرده علاوه بر پروازهای حج سه پرواز در هفته از ایران به مقصد عربستان برقرار شود .

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: پیش از این دو کشور در زمینه اجرای موافقت‌نامه عمومی همکاری‌های اقتصادی، بازرگانی، سرمایه‌گذاری، فنی، علمی و … اراده قاطع خود را برای به‌کارگیری تمامی تلاش‌ها برای تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی اعلام کرده‌اند و برای گسترش همکاریها، برقراری پروازهای ایران وعربستان علاوه برپروازهای حج مد نظر قرار گرفته است.

او ضمن تأکید بر لزوم تقویت دیپلماسی منطقه‌ای اظهار داشت: سازمان هواپیمایی وزارت راه وشهرسازی بر اساس وظایف ذاتی خود، برای برقراری پروازها میان ایران و عربستان تمام سعی خود را به کار خواهد بست.

بذرپاش همچنین یادآوری کرد: هماهنگی‌ها برای انجام مطلوب پروازهای حجاج با هواپیمایی کشوری عربستان از ماه‌ها قبل صورت گرفته است./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.