الو سلام؛ لطفا به بایدن رأی دهید

وقتی باراک اوباما برای رئیس‌جمهوری شدن بایدن به هر دری می‌زند

باراک اوباما برای حمایت از بایدن شخصا با شهروندان آمریکا تماس تلفنی برقرار کرده و از آنها می‌خواهد تا به بایدن رأی دهند.

شهروندآنلاین: باراک اوباما، رئیس‌جمهوری پیشین ایالات متحده ویدیویی منتشر کرده است که از آخرین تلاش‌های او برای رأی آوردن بایدن حکایت دارد. او برای حمایت از جو بایدن در انتخابات ریاست جمهوری در اقدامی دور از انتظار شخصا با افراد تماس می‌گیرد و ضمن یادآوری زمان انتخابات از آنها می‌خواهد به بایدن و کامالا رأی دهند.​

اوباما فیلمی از تماس تلفنی خود با یک شهروند آمریکایی را در حساب اینستاگرام و توییترش به اشتراک گذاشته. او در این تماس ضمن معرفی خود از شهروند آمریکایی می‌خواهد زودتر در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند و به نامزد حزب دموکرات رأی دهد.

انتخابات امسال آمریکا شاهد یک سنت‌شکنی در بین رئیسان‌جمهوری سابق و حضور علنی اوباما در حمایت از بایدن و انتقادهای مکرر و حتی به سخره گرفتن نامزد رقیب است.

او همچنین تأکید می‌کند که فرصت زیادی برای رأی دادن باقی نمانده و در عین حال از شخصی که آن سوی خط است، درخواست می‌کند خانواده و اطرافیانش را هم به رأی‌دادن به بایدن ترغیب کند: «لطفا به آنها بگویید باراک این درخواست را از شما دارد که حتما به بایدن رأی بدهید.»

انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده سوم نوامبر 2020 برگزار خواهد شد و دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا به رقابت با جو بایدن رقیب اصلی خود از حزب دموکرات خواهد پرداخت.

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری سابق آمریکا برای حمایت از نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری این کشور از هفته‌ها قبل رسما وارد کارزار انتخاباتی این کشور شد و روز گذشته در گردهمایی انتخاباتی مشترک با جو بایدن حضور داشت.

بایدن از مردم خواست بیرون بیایند و رأی بدهند و صدای خود را به گوش دیگران برسانند: «صدای مردم آمریکا وقتی شنیده شود، بلندتر و واضح‌تر می‌شود؛ وقت آن رسیده که دونالد ترامپ چمدان‌های خود را ببندد و به خانه برود.»

وقت آن رسیده که ترامپ به خانه برود

باراک اوباما، جو بایدن را در این گردهمایی در میشیگان «برادر» خطاب کرد. بایدن با ستایش رئیس سابق خود گفت: «هشت سال بدون حتی یک اثر از رسوایی گذشت. بازگشت به آن دوران خوب خواهد بود.»

بایدن از مردم خواست بیرون بیایند و رأی بدهند و صدای خود را به گوش دیگران برسانند: «صدای مردم آمریکا وقتی شنیده شود، بلندتر و واضح‌تر می‌شود؛ وقت آن رسیده که دونالد ترامپ چمدان‌های خود را ببندد و به خانه برود.»

گفتنی است بایدن در روزهای گذشته روی ایالت‌هایی که هیچ یک از دو حزب دموکرات و جمهوریخواه در آن اکثریت را ندارند، متمرکز شده است، زیرا کسب آرای این ایالت‌ها می‌تواند در پیروزی انتخابات تعیین‌کننده باشد.

 رقابت نزدیک دو نامزد انتخابات 2020 در ایالت میشیگان

پیش‌بینی شده که ایالت میشیگان یکی از سخت‌ترین صحنه‌های رقابت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و نامزد حزب جمهوریخواه با بایدن باشد، این ایالت در سال ۲۰۱۶ پس از نزدیک به سه دهه برای اولین بار به ترامپ نامزد جمهوریخواهان رأی داد.

انتخابات امسال آمریکا شاهد یک سنت‌شکنی در بین رئیسان جمهوری سابق و حضور علنی اوباما در حمایت از بایدن و انتقادهای مکرر و حتی به سخره گرفتن نامزد رقیب است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.