باورهای رادان درباره دختران

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به در پیش بودن روز دختر گفت : کار فرهنگی برای دختران جامعه هزینه نیست بلکه درآمد و سرمایه‌گذاری است و برای این کار هم نباید به روز دختر اکتفا کرد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه(س)، سردار احمدرضا رادان روز شنبه در دیدار با تولیت حرم کریمه اهل بیت(ع) با توجه به سالروز ولادت حضرت معصومه(ع) و روز دختر گفت : کار فرهنگی مستمر برای تقویت اعتقادات دختران جامعه ضروری است و برای این کار هم نباید به روز دختر اکتفا کرد بلکه باید کار فرهنگی بلندمدت انجام شود.

او همچنین با اشاره به شهادت مظلومانه آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی عمر با برکت خود را صرف وحدت در استان سیستان و بلوچستان کرد و در مدت کوتاهی مرجع حل اختلافات در آن استان شد.

فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به نگاه عمیق علمی آیت‌الله سلیمانی افزود: در عین جایگاه علمی بالایی که داشت با قشرهای مختلف جامعه به راحتی ارتباط می‌گرفت و در میان مردم هم از محبوبیت برخوردار بود.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی روز ششم اردیبهشت‌ماه جاری در یکی از بانک‌های شهرستان بابلسر مورد حمله مسلحانه یک فرد قرار گرفت و جان باخت و ضارب بلافاصله دستگیر و تحت بازجویی نیروهای امنیتی قرار گرفت.

پیکر ایشان امروز با حضور قشرهای مختلف مردم قم تشییع و در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

آیت‌الله سلیمانی در سال ۱۳۲۶ در اسبوکلا سوادکوه مازندران متولد شد. وی نماینده مردم استان سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری و از ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ تا ۹ فروردین ۱۴۰۱ امام جمعه کاشان بود.

پلیس ایران با دختران پدرانه برخورد می‌کند

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت نیز در این دیدار با بیان اینکه پلیس همانطور که با دختر خود در خانه صحبت می‌کند در برخورد با دختران دیگران هم پدرانه برخورد می‌کند، گفت: صحبت کوتاه پدرانه پلیس با دختران تأثیر فراوانی بر روی آنها دارد و یک پیام بین‌المللی هم دارد که پلیس ما برخلاف پلیس دیگر کشورها با مردم خود مهربانانه برخورد می کند.

آیت‌الله سید محمد سعیدی اظهار کرد: برخورد پلیس با تخلفات در جمهوری اسلامی نگاهی جدید و خارج از حیطه متعارف در بین نیروهای انتظامی در جهان است.

او با بیان اینکه رویکرد پلیس جمهوری اسلامی ایران اشداء علی الکفار و رحماء بینهم است و خط مقدم مقابله با بدحجابی بخش‌های فرهنگی کشور هستند، گفت: پلیس آخر خط مقابله با معضلات فرهنگی از جمله بدحجابی است ولی آخر خط بودن رسالت فرهنگی و پدرانه پلیس را کم نمی‌کند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.