کاهش دامنه فعالیت تخریبی کرونا

مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: کرونا در ۲۴ ساعت گذشته، جان ۱۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ را گرفت و مجموع جان‌باختگان این بیماری به ۱۴۶ هزار و ۹۷ رسید.

به گزارش شهروند آنلاین از وبدا، مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه‌ای آمار همه‌گیری کرونا را در شبانه‌روز گذشته اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه، تاکنون ۶۵ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۳۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۱۱ هزار و ۹۹۷ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۸۲۹ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۱۴۷ دُز رسید.

از دیروز تا امروز ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۰۱ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۶۰۸ هزار و ۴۶۸ نفر رسید.

در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان‌باختگان این بیماری، به ۱۴۶ هزار و ۹۷ رسید.

تاکنون ۷ میلیون ۳۵۸ هزار و ۸۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

۵۸۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۶ میلیون و ۳۶۹ هزار و ۲۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۰ شهرستان وضعیت قرمز، ۹ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۱۳ شهر در وضعیت زرد و ۲۲۶ شهر کشور نیز در وضعیت آبی قرار دارند./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.