شهادت همسر رئیس پلیس آگاهی شهرستان سراوان

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در اقدام معاندین مسلح در ترور رئیس پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان همسر او نیز که مجروح شده بود به فیض شهادت نائل آمد.

به گزارش شهروند آنلاین،سردار دوستعلی جلیلیان روز یکشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در اقدام ترور مسلحانه صبح امروز در شهرستان سراوان و به شهادت رساندن سرگرد علیرضا شهرکی،همسر او نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود و مجروح شده به علت شدت جراحات وارده علیرغم تلاش کادر درمان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

او افزود: رئیس پلیس آگاهی انتظامی شهرستان سراوان همراه با همسرش در یک اقدام کور مسلحانه در یکی از خیابان‌های این شهرستان مورد هدف گلوله قرار می‌گیرد که هر دو به فیض شهادت می‌رسند از این شهیدان والامقام یک فرزند دختر ۱۶ ساله و یک پسر ۱۵ ساله به جا مانده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شهادت این دو عزیز از خانواده بزرگ فراجا را مجدد خدمت مردم شریف و کارکنان جان برکف پلیس و خانواده‌های محترم این شهیدان و سایر بستگان تبریک و تسلیت عرض کرده و مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک و مطهر این شهیدان گرانقدر متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.