دربی شماره سه تهران در مکان نامعلوم!

نساجی موافقت کند، فینال حذفی به آزادی می‌رود

با انصراف تبریزی‌ها از میزبانی فینال جام حذفی، حالا محل برگزاری این مسابقه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد

به گزارش شهروند آنلاین، عصر یکشنبه، دو دیدار باقی‌مانده از مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی انجام شد و بدین‌ترتیب چهار تیم نساجی، هوادار، استقلال و پرسپولیس راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند. با مشخص شدن قرعه این مرحله، پرسپولیس به مصاف هوادار خواهد رفت و استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی خواهد بود. صعود سرخابی‌های پایتخت از مرحله نیمه‌نهایی به منزله برگزاری دربی  صدویکم در فینال جام حذفی خواهد بود و با توجه به اینکه هر دو تیم در لیگ برتر نیز شانس بالایی برای قهرمانی دارند، احتمال کسب دوگانه هم چندان دور از ذهن نخواهد بود.

اما بعد برخلاف اینکه هنوز مرحله نیمه‌نهایی مسابقات انجام نشده است؛ موضوع محل برگزاری فینال، مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. ابتدای فصل، سازمان لیگ برای برگزاری دیدار پایانی جام حذفی قرعه‌کشی کرد که گزینه اول میزبانی، استادیوم اختصاصی مس اعلام شد و گزینه دوم استادیوم یادگار تبریز که محل برگزاری مسابقات تراکتور است، اعلام شد، اما هم‌اکنون استادیوم اختصاصی مس آماده نشده است و به همین دلیل قابل بهره‌برداری نیست. از سوی دیگر ششگلانی، رئیس هیأت فوتبال آذربایجان‌شرقی نیز تاکید کرده که استادیوم یادگار، امکان میزبانی از فینال جام حذفی را نخواهد داشت. او به ایرادات ورزشگاه تبریز اشاره کرده است که باتوجه به اینکه بازسازی استادیوم از 30-29اردیبهشت آغاز خواهد شد، این استادیوم امکان میزبانی فینال را در هر شرایطی نخواهد داشت. این در حالی است که روز یکشنبه امیرحسین روشنک، مسئول جام حذفی سازمان لیگ، اعلام کرده بود که پس از ناآمادگی استادیوم شهدای مس کرمان، این نهاد برای برگزاری فینال جام حذفی، استادیوم یادگار امام را برگزیده اما حالا به‌نظر می‌رسد این مسأله شکل پیچیده‌ای به‌خود گرفته است.

با درنظر گرفتن تمام شرایط موجود و با توجه به اینکه سه تیم، از چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی از استان تهران هستند و فاصله شهر قائمشهر تا تهران نیز نسبتا مناسب است؛ به‌نظر می‌رسد که دیدار فینال در استادیوم آزادی برگزار خواهد شد. این در شرایطی است که استادیوم آزادی نیز به‌دلیل بازسازی و تعمیرات، امکان استفاده از ظرفیت کامل هواداران را نخواهد داشت و با این اوصاف، یک فینال با ظرفیت 30الی 40هزار نفری را شاهد خواهیم بود.

//اتمام پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.