فعالیت بی‌وقفه خطوط تولید دارو در هلال احمر

619 هزار و 140 عدد «آسیفن» در هفته گذشته در مجموعه سها هلال احمر تولید شد

علیرضا عسکری با تاکید بر این که تولید دارو با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها در هلال احمر ادامه دارد، گفت: 619 هزار و 140 عدد «آسیفن» در هفته گذشته در مجموعه سها هلال احمر تولید شد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر با اشاره به تولیدات در حوزه دارو گفت: یکی از محصولاتی که در زیرمجموعه‌های سازمان تدارکات پزشکی تولید می‌شود، «آسیفن» است. این نمونه دارویی که جامعه هدف زیادی دارد از اول اردیبهشت تا روز هشتم به مقدار 619 هزار و 140 عدد ساخته شد.

او افزود: همچنین در این مدت 203 هزار عدد قرص آزیتروماسین، 90 هزار عدد کپسول آزیتروماسین، 361 هزار عدد ایبوپروفن و 144 هزار عدد کتوتیفن نیز تولید شده است.

عسکری ادامه داد: هفته گذشته بالغ بر 60 هزار عدد شربت متادون و 378 هزار عدد قرص فینوپروست نیز در سهاهلال ساخته شده است و روند تولید این داروها با جدیت ادامه دارد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی تصریح کرد: در مجموع در هفته گذشته 581 هزار عدد قرص، 709 هزار عدد کپسول و 566 هزار عدد بطری شربت دارویی تولید شده و هلال احمر با استفاده از تمامی ظرفیت ها و بدون وقفه خطوط تولید داروی خود را فعال نگه می‌دارد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.