هشدار درباره لغزندگی جاده چالوس

رئیس پلیس راه البرز از بارش شدید باران در جاده کرج – چالوس و لغزندگی این محور خبر داد و از رانندگان خواست برای تردد در این مسیر با احتیاط رانندگی کنند.

به گزارش شهروند آنلاین،سرهنگ پیمان کرمی در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش شدید باران در جاده کرج – چالوس به خصوص محدوده کندوان هستیم که این امر موجب لغزندگی سطح جاده شده است.

او اظهار کرد: با توجه به بارش شدید باران، احتمال سقوط سنگ در مسیرهای کوهستانی جاده کرج – چالوس و همچنین طغیان رودخانه‌ها وجود دارد که در چنین شرایطی به رانندگان توصیه می‌شود از توقف در حاشیه محور و همچنین رودخانه‌ها اجتناب کنند.

سرهنگ کرمی افزود: باتوجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش رگباری باران تا عصر امروز، مسافران حتی‌الامکان از تردد غیر ضروری در جاده کرج – چالوس خودداری کنند.

او با اشاره به اینکه ترافیک در جاده کرج – چالوس درحال حاضر روان است و مشکلی وجود ندارد، از رانندگان خواست هنگام سفر از هرگونه حرکات مخاطره آمیز در طول این مسیر پرهیز کنند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

جاده کرج – چالوس به مسافت ۱۶۰ کیلومتر نیمی از آن در استان البرز و مابقی در استان مازندران واقع شده است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.