جزئیات پاداش مشترکان برق

طبق اعلام وزارت نیرو مشترکان برق بر اساس اقلیم از ۱۵۰ تومان تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پاداش مدیریت مصرف دریافت می‌کنند.

به گزارش شهروند آنلاین‏، در طرح وزارت نیرو که از ابتدای خرداد ماه آغاز و در قبوض اعمال می‌شود بر اساس اقلیم‌های متفاوت در کشور الگوی مصرف متفاوتی در نظر گرفته شده است که مشترکان برق برمبنای الگوی مصرف اقلیم خود قبوض دریافت و پاداش یا جریمه آنها مشخص می‌شود.

بر اساس این گزارش، مبلغ پاداش مشترکان برق در تهران که الگوی مصرف آنها در زمان اوج مصرف ۳۰۰ کیلووات در نظر گرفته شده با مصرف‌کنندگان خوزستانی که مصرف آنها ۳۰۰۰ کیلووات در نظر گرفته شده متفاوت است و مبلغ پاداش از ۱۵۰ هزارتومان تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان متغییر است.

تمام کسانی که مصرف خود را کاهش دهند مبلغ پاداش به صورت بستانکار در قبض آنها لحاظ می‌شود و این مبلغ صرفه‌جویی شده می‌تواند تا پایان زمستان در قبض‌های گاز بماند.

بر این اساس با خاموش کردن یک کولر گازی می‌توان مصرف گاز را از ۳ هزار و ۲۰۰ کیلووات ساعت به ۱۸۰۰ کیلووات ساعت رساند که این صرفه‌جویی علاوه بر اینکه یک میلیون تومان پاداش به همراه دارد موجب می‌شود که سرمایه‌های ملی کشور حفظ شود و تابستان را بدون خاموشی سپری کنیم./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.