کنعانی:سکوت جامعه جهانی،موجب گستاخی رژیم صهیونیستی می‌شود

ناصر کنعانی گفت: شهادت مظلومانه شیخ خضر عدنان مظلومیت مقاومت ملت فلسطین را بیش از پیش به تصویر کشید.

به گزارش شهروند آنلاین، سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به شهادت مظلومانه شیخ خضر عدنان، از رهبران و مبارزان اسیر فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی اظهار داشت: شهادت این مجاهد در بند، حقانیت و مظلومیت مقاومت ملت فلسطین را بیش از پیش به تصویر کشید.

ناصر کنعانی تاکید کرد: نحوه بازداشت و رفتار غیرانسانی رژیم صهیونیستی با این شهروند فلسطینی، نمونه بارزی از رفتار غیرانسانی و خشونت‌باری است که در طول بیش از ۷ دهه گذشته به صورت سازمان یافته و گسترده‌ای توسط رژیم صهیونیستی علیه ملت و مجاهدان فلسطینی بکار گرفته شده و مصداق بارز جنایت علیه بشریت است. سکوت جامعه جهانی و نهاد‌های حقوق بشری، موجب گستاخی بیشتر رژیم آپارتاید صهیونیستی خواهد شد.

کنعانی ضمن تجلیل از مقاومت عزتمندانه ملت مظلوم فلسطین در برابر اشغالگری و جنایات ضدبشری رژیم غاصب صهیونیستی، شهادت این مجاهد فلسطینی را به خانواده این شهید، ملت و گروه‌های مقاومت، به ویژه جنبش جهاد اسلامی فلسطین تسلیت گفت.

گفتنی است خضر عدنان صبح امروز در هشتاد و هفتمین روز اعتصاب غذا، در زندان نیتسان از هوش رفت و پس از مدتی خبر شهادتش منتشر شد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.