دشمن زیدان در تهران چه می‌کند؟

تمجید ماتراتزی از دو ستاره فوتبال ایران

ماتراتزی که در ایتالیا به ماتریکس معروف است، ظهر جمعه به تهران وارد شد و در بخشی از صحبت‌هایش اشاره جالبی به قهرمانی ناپولی بعد از 33 سال در سری آ کرد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، با وجود اینکه مارکو ماتراتزی با بازوبند کاپیتانی تیم‌ملی ایتالیا، قهرمانی جام‌جهانی را در کارنامه دارد و روزهای درخشانی را در اینتر سپری کرده است؛ شاید ماندگارترین لحظه از او در ذهن علاقه‌مندان به فوتبال، ضربه سری بود که زین‌الدین زیدان در فینال جام‌جهانی به صورت او زد. اما اتفاق جالب درخصوص این ستاره درخشان سال‌های دور فوتبال ایتالیا، حضورش در ایران برای بازدید از یک باشگاه بدنسازی طی برنامه‌ای تبلیغاتی بود.

ماتراتزی که در ایتالیا به ماتریکس معروف است، ظهر جمعه به تهران وارد شد و در بخشی از صحبت‌هایش اشاره جالبی به قهرمانی ناپولی بعد از 33 سال در سری آ کرد. او در این قسمت از گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به قهرمانی آرژانتین در جام‌جهانی 2022 قطر و همچنین قهرمانی ناپولی در سری آ گفت: «یک سال از مرگ مارادونا می‌گذرد و حالا دو قهرمانی برای تیم‌های مورد علاقه او رقم خورده است. حتما مارادونا الان خوشحال است.»

ماتراتزی درخصوص شناختش از فوتبال ایران اظهار کرد: «رحمان رضایی را می‌شناسم، چراکه در ایتالیا بازی می‌کرد، مهدی طارمی هم بازیکن بسیار خوبی است. مسابقات تیم‌ملی ایران در جام‌جهانی را هم تماشا کردم و به نظرم فوتبال ایران در حال پیشرفت است.»

او همچنین در بخشی از صحبت‌هایش در مورد ضربه سر زیدان به صورت او در فینال جام‌جهانی 2006 آلمان بیان کرد: «آن یک اتفاق فوتبالی بود و ممکن بود با هر شخص دیگری هم اتفاق بیفتد. از زیدان ناراحت نیستم و اگرچه با او ارتباط چندانی ندارم، اما با او مشکلی ندارم و امیدوارم به عنوان یکی از موفق‌ترین مربی‌های فوتبال جهان، روزهای خوبی داشته باشد.»

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.