کمک نقدی 7 میلیارد تومانی هلال احمر به زلزله‌زدگان خوی

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خبر داد: روز گذشته 16 اردیبهشت 1402همزمان با آغاز هفته هلال احمر و صلیب سرخ، مبلغ 2 میلیون و 500 هزار تومان به حساب سرپرستان 2 هزار و 800 خانوار متاثر از زلزله در خوی واریز شد.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی‌گفت: خانوارهایی که کمک نقدی هلال احمر به حسابشان واریز شده است؛ بیشترین خسارت را از زلزله سال گذشته در شهرستان خوی دیده‌اند و فهرست آنها توسط استانداری و بنیاد مسکن آذربایجان غربی تهیه شده است.

او ادامه داد: بر اساس لیستی که در اختیار هلال احمر قرار داده شد؛ روز گذشته مبلغ 2میلیون و 500 هزار تومان به حساب سرپرستان 2 هزار و 800 خانوار واریز شد که مجموع آن 7 میلیارد تومان است.

سلیمی‌توضیح داد: این مبلغ از منابع داخلی سازمان داوطلبان و همچنین کمک‌های مردمی‌به هلال احمر ناشی از فراخوان‌های جذب کمک به زلزله‌زدگان خوی، تامین شده است.

رئیس سازمان داوطلبان گفت: هلال احمر تنها به پرداخت کمک‌های نقدی اکتفا نمی‌کند و در هفته گذشته پروژه عام‌المنفعه ساخت و تجهیز آزمایشگاه مرجع در خوی آغاز شد. این آزمایشگاه توسط هلال احمر و با کمک خیرین حقیقی و حقوقی با بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار، در حال آماده‌سازی ساختمان و همچنین خرید تجهیزات تخصصی است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.