اعضای هلال‌احمر سربازان مردم هستند

پیام دکتر کولیوند به‌مناسبت روز جهانی صلیب‌سرخ و هلال‌احمر:

رئیس جمعیت هلال‌احمر تاکید کرد: خانواده بزرگ این جمعیت، سربازان ملت ایران هستند و توانایی و وقت خویش را سخاوتمندانه صرف نیازمندان و حادثه‌دیدگان و در یک کلام؛ مردم می‌کنند

به گزارش شهروند آنلاین؛ رئیس جمعیت هلال‌احمر در پیامی‌با تبریک فرارسیدن 18 اردیبهشت؛ روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر، تاکید کرد: خانواده بزرگ این جمعیت، سربازان ملت ایران هستند و توانایی و وقت خویش را سخاوتمندانه صرف نیازمندان و حادثه‌دیدگان و در یک کلام؛ مردم می‌کنند.

 متن پیام دکتر پیرحسین کولیوند به شرح زیر است:

«بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

از جمله بندگان، آن کس پیش خدا محبوب‌تر است که برای بندگان سودمندتر است.»

پیامبر خدا، حضرت محمد مصطفی(صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌وسلّم)

 

آنان که داوطلبانه به مردم خدمت می‌کنند، دنیایی زیباتر برای خود و دیگران می‌سازند زیرا در دنیای داوطلبی، خورشیدِ اُمید، بی‌غروب است و وجدان‌ها برای حل مشکلات مردم، همیشه بیدارند. جنگ‌، بیماری، زلزله و سیلاب در مقابل مهربانیِ برآمده از ذات داوطلبی؛ تسلیمِ محض‌اند چراکه مدرن‌ترین تسلیحات، مهلک‌ترین امراض و سنگین‌ترین سوانح طبیعی، بی‌بهره از مهر و عاطفه‌ای هستند که همچون گنجی بی‌قیمت در قلب داوطلبان، خانه دارد و معجزه این گنجِ پنهان، پیروزی داوطلبان را در همه آزمون‌های سخت، تضمین می‌کند.

هلال‌احمر و صلیب سرخ به عنوان خانه دوم داوطلبان، پاسدار و محافظ قلب مهرورز این انسان‌های فرشته‌خوی هستند و روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر، تنها یک فرصت کوتاه برای قدردانی از داوطلبان است اما دعای مردمانی که گره مشکلات‌شان با دستان شفابخش داوطلبان باز می‌شود، عالی‌ترین مرتبه سپاس در حق این عزیزان است.

جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران به برکت وجود داوطلبان، امدادگران، جوانان، کادر درمان و تلاش کارکنان متعهد خود، به قله‌های افتخار رسیده است. فداکاری و مسئولیت‌پذیری تمامی تلاشگران در این نهاد امدادی و داوطلبانه، زیربنای موفقیت هلال‌احمر در هر نقطه از دنیاست. آنان که توانایی و وقت خویش را سخاوتمندانه صرف نیازمندان و حادثه‌دیدگان و در یک کلام؛ مردم می‌کنند.

اعضای جمعیت هلال‌احمر با پایبندی به اهداف خود، تسکین‌بخش دردهای سانحه‌دیدگان و نیازمندان هستند و از زندگی و سلامت انسان‌ها بدون درنظرگرفتن هیچ‌گونه تبعیض میان آنها حمایت می‌کنند و در این رسالت خطیر برای برقراری صلح پایدار میان ملت‌ها و تامین احترام انسان‌ها می‌کوشند.

وفور ماموریت‌های جمعیت هلال‌احمر، نه تنها برای خادمان مردم در این نهاد، زحمت نیست بلکه نزول رحمت بر تار و پود آنهاست و در این مسیرِ سخت، خانواده جمعیت هلال‌احمر، سربازان ملت ایران و تابع امر مردم در هر گوشه از خاک وطن هستند.

لذا ضمن ارج نهادن مجدد به فعالیت‌های بشردوستانه همکاران عزیز، روز جهانی صلیب سرخ و هلال‌احمر را به داوطلبان سختکوش، امدادگران مهربان و کارکنان شریف جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران، تبریک عرض نموده و برای یکایک آنان سلامت و توفیق روزافزون آرزومندم./پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.